Gjest Gjest_mina_* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal ta t-banen fra national til smestad og buss etterpå. Og jeg har veldig knapp med tid i mellom t-bane stoppet og til bussen kommer.. Så stod det på trafikanten at bussen kommer "i Store ringvei" ?? ved t.banen noen som veit hvor det er?? og hvor jeg skal gå?..
Arkana Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Det hadde hjulpet om du skrev hvilken retning du skal med bussen. Stoppet for bussene som går nedover mot Hoff/Skøyen eller utover E18 ligger på vestsiden av Smestad-krysset (ikke den siden med 7-11). Da må du ned på T-baneplattformen for østgående baner og gå helt bakerst (under lokket) og der er det en gangvei som går bare til det busstoppet. Hvis du skal andre veien med bussen er stoppet rett ved siden av Statoil (som er rett ved Smestadkrysset).
Crash Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hvis du klikker på forstørrelsesglasset, kommer det opp et kart med merket vei, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Hvis du skal andre veien med bussen er stoppet rett ved siden av Statoil (som er rett ved Smestadkrysset). Det busstoppet er ikke i bruk lenger. De bussene som går den veien er nå også på vestsiden. Begge busstoppene er nå altså rett overfor hverandre.
Arkana Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Det busstoppet er ikke i bruk lenger. De bussene som går den veien er nå også på vestsiden. Begge busstoppene er nå altså rett overfor hverandre. Ja, du har selvsagt rett i det. Jeg ble litt usikker straks jeg hadde skrevet innlegget for jeg mente å huske at det hadde blitt byttet, så beklager at det ble litt feilinformasjon, men godt noen rettet på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå