Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endeleg har eg fått meg sykkel, og gratis attpåtil!! Kom over nokre syklar som skulle kastast og tenkte at eg kunne slå til :) Fekk ein sykkel som er knallgod å sykle på, men dessverre så vil ikkje gira fungere :( Tok ein testtur og det gjekk bra i byrjinga, men så slutta det å verke. Det kjem ingen sånn girlyd. Tenkte å kanskje få det ordna, men er dette dyrt? Vil det vere like greit å kjøpa ny sykkel? Er det nokre gode tips til rimelege og bra butikkar som reparerar syklar i Oslo? Tek imot alle tips med stooor takk, har nemleg så lyst å byrje og sykle!!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Det kostar ikkje stort, trur eg, men du bør kunne gjere det sjølv, for du må rekne med å justere dei regelmessig. Eg vil tru det er ein vaier som ikkje er i orden, og det er ganske billig å reparere. Du bør kunne finne nokre bøker om det å vedlikehalde ein sykkel. Men inntil vidare kan du setje han inn på service til dømes hos Sørensen Sykler på Helsfyr. DEi gutane der har stålkontroll på sykkel, og kan sikkert fortelje deg korleis du skal vedlikehalde sykkelen sjølv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...