Gå til innhold

Stjernene er hvem-som-helst i bikini

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jerry Hall og Sharon Stone, som begge er rundt min alder, ser ut som meg omtrent på disse bildene, og det forteller meg at jeg like godt kan gi opp. Når de to, som lever av utseendet sitt til en stor grad ikke har klart å holde kroppen i shape, så er det i hvert fall ikke håp for meg.

Jeg er gammal, og nå får jeg vel bare godta det :roll:

:fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Det festligste med artikkelen er ikke kjendisene, men Sehers vinkling på verden.

Gjest Screemy
Skrevet

Mange flotte kropper der da, bortsett fra de som var radmagre!

Gjest Gjest
Skrevet
Mange flotte kropper der da, bortsett fra de som var radmagre!

Hvorfor benytter du anlendningen til å slenge ufine kommentarer om "radmargre" jenter? Hva mener du med det?

Gjest Screemy
Skrevet (endret)
Hvorfor benytter du anlendningen til å slenge ufine kommentarer om "radmargre" jenter? Hva mener du med det?

Fordi jeg mener at radmagert som eks. Amy Winehouse sin kropp ser sykelig tynn ut, men at en kropp med former ser sunnere ut!

Det mener JEG med det!

Var jeg slem da? Javel om DU syns det, men det var ikke ment annet enn at jeg syns at kropper med kjøtt rundt knoklene er penere enn bare skinn og bein!

Edit: Jeg var ikke ufin, det var ikke ment som ufint heller!

Endret av Screemy
Gjest Gjest
Skrevet

Mye syltynne jenter der da USJ....

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Fokuset har alltid blitt satt på å se så tynn ut som mulig.Godt å se at ikke alle kjendiser er desperate etter dette.Fint å se så mange runde kvinnekropper.

Det er ingen tvil om hva som er penest!

Håper fokuset snart kan bli satt på at det ikke nødvendigvis er pent å være tynn.Det er tydelig ut fra disse bildene trådstarter la link ut om.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg blei sjokka av bildet av Amy Winehouse....poor girl.

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi jeg mener at radmagert som eks. Amy Winehouse sin kropp ser sykelig tynn ut, men at en kropp med former ser sunnere ut!

Eg blei sjokka av bildet av Amy Winehouse....poor girl.

:overrasket: fyf... bilde 9 av 25 http://www.seher.no/php/art.php?id=772898

Slutt opp du da! Her er det snakk om å fokusere på at sunn og kvinnelig kropp er flott.

Det er jo bedre at folk skriver at det var mange flotte kropper der bortsett fra enkelte radmagre, enn om det stod skrevet at det var mange flotte kropper der bortsett fra de som ikke var radmagre!

Skjønn det da!

Skrevet
Mye syltynne jenter der da USJ....

Var det mange? Jeg så et par-tre stykker, tror jeg...

Nicole Richie og Amy Winehouse er de jeg husker i farta..

Den flotteste synes jeg er Anna Kournikova (skrives det sånn?)

Godt å se at de ser ut som hvem-som-helst. Så er det bare å huske det neste gang vi ser dem stylet og retusjert ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sleipe artikler som dette som gjør at man kan få dårlig selvbilde.

Skrevet

Jeg er bare glad at jeg ikke er kjendis jeg.

Så slitsom, å være under lupen hele tiden..

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket: fyf... bilde 9 av 25 http://www.seher.no/php/art.php?id=772898

Slutt opp du da! Her er det snakk om å fokusere på at sunn og kvinnelig kropp er flott.

Det er jo bedre at folk skriver at det var mange flotte kropper der bortsett fra enkelte radmagre, enn om det stod skrevet at det var mange flotte kropper der bortsett fra de som ikke var radmagre!

Skjønn det da!

Både avmagrede Amy Winehouse,og den litt mer fleskete Britney Spears har jo store psykiske problemer og rusproblemer..Da spiller det egentlig ingen rolle hvem som er såkalt "radmager" og hvem som er såkalt "flott og kvinnelig".De er jo like alvorlig syke og usunne begge to,uansett hvordan de ser ut..

Forøvrig er jo bildet av Nicole Richie over ett år gammelt.Nå ser hun jo nydelig ut.Catherine Zeta Jones var også flott!

Skrevet

Jeg synes det er greit å se sånne bilder også, jeg. Menneskeligheten blir ivaretatt i mye større grad da :)

Skrevet

Mange av disse synes jeg har veldig fine kropper, men de trenger jo riktig lys, god kroppsholdning og rette poseringer for å gi et strøkent inntrykk.

Skrevet

Synes det er hyggelig å se at de faktisk ser ut som alle andre. Finn fram bikinien, jenter!

Gjest Sandie
Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan kjendisdamene ser ut..Hvem som er tykke og hvem som er tynne..hvem som har cellulitter og hvem som er radmagre,og sånn og sånn...Det er så typisk usikre småjenter å være opptatt av slike bilder,og å rette opp sin egen dårlige selvtillit ved å rakke ned på andres utseende.

Jeg er såpass fornøyd med min egen kropp at jeg aldri har giddet å interessere meg for hvordan de ser ut..Og at de er som "alle andre" bør vel egentlig ikke komme som noe stort sjokk vel.De er da bare mennesker de også da..

Skrevet

Rakke ned på folk? Bare fordi det er hyggelig å se noe annet enn retusjerte glansbilder?Jaja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...