Concertina Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 Dersom man ikke betaler noe for kirken så er det skattebetalerne i den aktuelle kommunen som betaler. - så dersom man sokner til kirken så betaler man inndirekte for å bruke den gjennom skatt.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 - så dersom man sokner til kirken så betaler man inndirekte for å bruke den gjennom skatt. Nettopp
^^Sunny^^ Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 Tror det var 750 vi betalte.. Så store forskjeller her da...
Gir Skrevet 4. juni 2008 #24 Skrevet 4. juni 2008 Vi betaler selvfølgelig de pengene. Har jo heller ikke noe valg. Vi valgte jo også denne kirken pga at det er den vi føler oss tilknyttet til. Ble konfirmert der, og har dessuten aldri satt våre ben i den kirken vi nå tilhører. Så vi utsatte bryllupet 1 år pga oppussing i kirken. Men jeg blir jo litt forvirra når kontordama sa til meg i tlf 2 ganger at vi ikke skulle betale, men vi får tilsendt et brev der det står vi skal betale. :klø: Du får ringe kirkekontoret og minne dem om det 8. bud ("Du skal ikke lyve"). Kanskje det ordner seg?
Bomull Skrevet 4. juni 2008 #25 Skrevet 4. juni 2008 Du får ringe kirkekontoret og minne dem om det 8. bud ("Du skal ikke lyve"). Kanskje det ordner seg?
Fun Light Skrevet 4. juni 2008 #26 Skrevet 4. juni 2008 Ja stor forskjell i priser! Sammenlikningen med kjole og at kirke dermed ikke er så dyrt blir litt feil for meg.. Kirken er man i en halvtime, kjolen har man på seg hele dagen. den kan også selges etterpå
Bomull Skrevet 4. juni 2008 #27 Skrevet 4. juni 2008 Ja stor forskjell i priser! Sammenlikningen med kjole og at kirke dermed ikke er så dyrt blir litt feil for meg.. Kirken er man i en halvtime, kjolen har man på seg hele dagen. den kan også selges etterpå Og så skatter man ikke på hver lønn for kjolen man skal ha når man gifter seg heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå