Gå til innhold

Kostnader for selve vielsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dersom man ikke betaler noe for kirken så er det skattebetalerne i den aktuelle kommunen som betaler.

:Nikke: - så dersom man sokner til kirken så betaler man inndirekte for å bruke den gjennom skatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
:Nikke: - så dersom man sokner til kirken så betaler man inndirekte for å bruke den gjennom skatt.

Nettopp :)

Skrevet

Tror det var 750 vi betalte.. Så store forskjeller her da...

Skrevet
Vi betaler selvfølgelig de pengene. Har jo heller ikke noe valg. :fnise: Vi valgte jo også denne kirken pga at det er den vi føler oss tilknyttet til. Ble konfirmert der, og har dessuten aldri satt våre ben i den kirken vi nå tilhører. Så vi utsatte bryllupet 1 år pga oppussing i kirken.

Men jeg blir jo litt forvirra når kontordama sa til meg i tlf 2 ganger at vi ikke skulle betale, men vi får tilsendt et brev der det står vi skal betale. :klø:

Du får ringe kirkekontoret og minne dem om det 8. bud ("Du skal ikke lyve"). Kanskje det ordner seg? :jepp:

Skrevet
Du får ringe kirkekontoret og minne dem om det 8. bud ("Du skal ikke lyve"). Kanskje det ordner seg? :jepp:

:skratte:

Skrevet

Ja stor forskjell i priser!

Sammenlikningen med kjole og at kirke dermed ikke er så dyrt blir litt feil for meg.. Kirken er man i en halvtime, kjolen har man på seg hele dagen. den kan også selges etterpå

:lur:

Skrevet
Ja stor forskjell i priser!

Sammenlikningen med kjole og at kirke dermed ikke er så dyrt blir litt feil for meg.. Kirken er man i en halvtime, kjolen har man på seg hele dagen. den kan også selges etterpå

:lur:

Og så skatter man ikke på hver lønn for kjolen man skal ha når man gifter seg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...