Gå til innhold

trenger noen synspunkter

Envy

Anbefalte innlegg

skjønner godt hvis dere er like lei slike tråder som det jeg er! :lol: Og jeg har allerede diskutert dette opp og i mente i dagboka mi, men er bare så leeeei, så vil ha flest mulig bekreftelser på at dette bare er tullball..

ok.. here goes

Jeg traff en fyr, hadde sex, 2 netter på rad.

Han bor langt unna pga studier men er "ofte" hjemme i nærheten her.. vi snakker sammen hver dag på msn osv, og det er ofte han som tar initiativ til å prate. Vi har skikkelig god kjemi, og vi lo masse de 2 dagene vi hadde sammen. har det gøy når vi prater over nett og.

men..

Han sier hver helg at han skal komme "hjem" i helgen.. når helgen nærmer seg virker det som han får kalde føtter eller noe, og må gjøre noe veldig viktig på studieplassen.. Jeg føler jo nesten at fyren ikke tør dra hjem pga meg :sjenert: Det er jo ingen tvang for han å møte meg, selv om han stadig sier han vil møte meg igjen og det blir bra til sommeren for da kan han være lenge hjemme av gangen osv.. men jeg blir bare så skuffa når han ombestemmer seg hver helg.. føler liksom at jeg sitter her å venter på noe som ikke kommer til å skje :forvirra:

Jeg er ikke den typen som bare sitter slik å venter, selv om jeg syns fyren er dødskul.. burde jeg bare glemme hele opplegget og slå ut håret i helgen?

Eller skal jeg vente litt til å se om jeg får møtt han igjen.. noensinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han bare har det travelt med eksamen?

Han har ikke eksamen før til høsten, men han har en annen, viktig og god grunn for å bli på studieplassen i helgene, vil bare ikke si hva pga anonymitet..

Det er bare så rart at han sier han skal hjem, når han egentlig er fullstendig klar over at han skal den tingen i helgen.. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke eksamen før til høsten, men han har en annen, viktig og god grunn for å bli på studieplassen i helgene, vil bare ikke si hva pga anonymitet..

Det er bare så rart at han sier han skal hjem, når han egentlig er fullstendig klar over at han skal den tingen i helgen.. :lete:

Han stresser og er nok en smule småredd..

Leave him for now, så kanskje han kommer sterkere tilbake..

(burde fulgt mitt eget råd innimellom og..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel det beste :sukk: Jeg som trodde jeg for en gang skyld hadde funnet en som var annerledes... burde visst at de er samme ulla hele bunten.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel det beste :sukk: Jeg som trodde jeg for en gang skyld hadde funnet en som var annerledes... burde visst at de er samme ulla hele bunten.. hehe

Hehe.. Når skal vi lære??

Står oppe i noe lignende som deg, så måtte bare legge igjen en liten kommentar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La han være noen dager, så skal du se han savner deg. Vær opptatt med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Når skal vi lære??

Står oppe i noe lignende som deg, så måtte bare legge igjen en liten kommentar ;)

antakeligvis aldri! :lol:

Kjedelig situasjon.. bare glad jeg for en gangs skyld ikke har lagt så alt for mye følelser og crap i det.. bare intressert i fyren lix, ikke betatt engang

La han være noen dager, så skal du se han savner deg. Vær opptatt med noe.

er det da man skal være glad man har en jobb som trenger masse ekstravakter? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
antakeligvis aldri! :lol:

Kjedelig situasjon.. bare glad jeg for en gangs skyld ikke har lagt så alt for mye følelser og crap i det.. bare intressert i fyren lix, ikke betatt engang

er det da man skal være glad man har en jobb som trenger masse ekstravakter? :Hehe:

Kanskje han har funnet en annen?

Kanskje han ikke liker deg lengre, men det er bare synsing, men hadde det vært omvendt skulle støttekommentarene vært:

\"han har godt av å vente på en slik deilig dame som deg\". hehe

eller

\"da får han større lyst på deg, ved at du haler han ut\".

kanskje fortjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har funnet en annen?

Kanskje han ikke liker deg lengre, men det er bare synsing, men hadde det vært omvendt skulle støttekommentarene vært:

\"han har godt av å vente på en slik deilig dame som deg\". hehe

eller

\"da får han større lyst på deg, ved at du haler han ut\".

kanskje fortjent?

nå har det seg vel slik at det hele startet med en ONS, så det at han ikke liker meg lenger blir jo feil da han ikke gjorde det i utgangspunktet :lol:

Og.. det er ikke interessen det mangler på, han tar jo som sagt ofte initiativ til å snakke og ta kontakt..

Det er bare disse løgnene om at han kommer til helgen jeg ikke skjønner noe av, at han sier han skal komme, for så å trekke det tilbake..

hva mener du egentlig med omvendt og støttekommentarer?

Jeg sa aldri at jeg ville ha støtte, gjorde jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...