Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Skrevet 9. april 2002 Er det noen som har liknende erfaring. Den søte, pene, veltrente typen. Når du ser han har du lyst til å kaste deg over han men så åpner han kjeften og alt forsvant. Du kan ikke sette fingeren på noe spesiellt men det er bare så uaktuell. Hvordan skjer det når jeg ikke selv ser hva som er galt med fyren eller han sier jo ikke noe galt heller. Dette er så merkelig. Har skjedd med en men 3 ganger for jeg tenkte at jeg må prøve men nei det bare gjenntar seg. Noen som har opplevd det?
Catzy Skrevet 9. april 2002 #2 Skrevet 9. april 2002 Hva snakker "søte, pene, veltrente" menn om? Snakker de om interessante ting? Eller snakker de om fotball, trening, basket, trening, barbesøk, fotball, pene damer (ikke deg), trening, fotball og fotball? Veltrente menn har det med å være opptatt av trening, og da er det kanskje grenser for hvilke andre ting de får med seg. Snakker de om hverdagslige ting? Politikk? Kultur? Ting du interesserer deg for? Eller snakker de bare om seg selv og sine interesser. I så fall er det ikke noe rart at du finner dem uinteressante! Det *finnes* grenser for hvor spennende det er å høre om de forskjellige gymapparatene på SATS eller hvor langt nede på tabellen Vålerenga er. Catzy12
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #3 Skrevet 10. april 2002 Hei Catzy! Han snakker om alt mulig ikke om trening eller sats men det som er så rart han sier ingenting dumt det må bare være måten.
Gjest Svennis Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Er det noen som har liknende erfaring. Den søte, pene, veltrente typen. Når du ser han har du lyst til å kaste deg over han men så åpner han kjeften og alt forsvant. Beckham?
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Noen lekre, veltrente menn duger bare som en fantasi. Så når fantasien begynner å snakke tilbake til deg, vel, så er magien brutt.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Beckham? I hans tilfelle kan jeg også skjønner turnoffet. Han er jo kjempesøt å se på og lekker og sexy og alt, men stakkars, han høres jo så teit ut.... og det er turn off til de grader...
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Fordi da blir han menneskelig og ikke en fantsi lenger. Men meg er det som regel omvendt. En fyr må vise at han har litt vett i hodet og ikke bare er pen å se på før jeg finner han interessant.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Fordi da blir han menneskelig og ikke en fantsi lenger. Men meg er det som regel omvendt. En fyr må vise at han har litt vett i hodet og ikke bare er pen å se på før jeg finner han interessant. Sånn er egentlig jeg også, men det er altså noen som har et sånt utseende at kroppen min tar over styringen for hodet... merkelig fenomen . Men altså; åpner de munnen og viser at det er tomt og dumt bak pannelappen så tar hodet tilbake kontrollen... pjuh!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå