FantasDick Skrevet 3. juni 2008 #1 Del Skrevet 3. juni 2008 Har noen frosne ørretfilèter i fryseren som jeg tenkte vi kunne ha til middag i dag. Det er sånne oppdelte biter, uten skinn og bein. Er ikke så god på fisk, så trenger noen forslag til hvordan den kan tilberedes og hvilket tilbehør som kan passe til. Fløtegratinerte poteter? Kokte gulerøtter og brokkoli? Sånn agurk i eddik og olje? Saus? Skal den stekes i panna eller ovnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. juni 2008 #2 Del Skrevet 3. juni 2008 Alt det du har nevnt fungerer utmerket Både å steke den i ovnen, i panna, du kan servere den med kokt gulrøtter og brokkoli eller poteter, agurksalat og smør. Du kan også bruke den sammen med pasta og f.eks en fløte- og hvitvinsbasert saus med hvitløk og spinat. Grønne, friske asparges kan da være godt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 3. juni 2008 #3 Del Skrevet 3. juni 2008 Helt enig i *Enigma*s innlegg. Jeg tror forresten jeg ville gått for pastaretten hun foreslår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk! Det ble ørret stekt i panna med salt og pepper, fløtegratinerte poteter, kokte gulerøtter og brokkoli, agurk i sånn eddik-greier, med deilig saus til. Smakte fortreffelig, så nå blir det kanskje fisk litt oftere. Enigma's forslag skal testes neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå