Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_olga_*
Skrevet

jeg er evig betatt og forelska for tida, og sliter så jævlig! aldri kjent maken før, er det normalt å gå rundt med konstant "vondt" i magen, og bare tenke på den andre personen, spise lite, og bare sitte og vente håpefullt på en liten sms??? ja, jeg er fjortiss, til tross for at jeg er 25.... føler meg så rar, for jeg pleier ikke bli forelska, og når jeg blir det, så blir jeg livredd, og analyserer alt!!

hvordan skal jeg tolke ting som at jeg får mld om alt og ingenting plutselig, han ber om en klem, han dulter borti meg hele tida, og "mobber" meg for småting, klyper meg i rumpa og heller vann på meg? er det tidsfordriv??

vi har jo rota endel på fylla, og da klarer vi jo alltid bable om det meste, og ifølge bestevenninna mi så er det noe der, og jeg må slutte å være så ekstremt treg i nøtta, og slutte å analysere alt nedenom og hjem...

går endel sammen for tida og, er i samme omgangskrets, og jeg sliter med ekstreme sommerfugler konstant! blir så gal av megselv, for det er så typisk at jeg skal bli såra noe ekstremt her nå...

men, vil ikke mase for mye på han heller, tør liksom ikke helt ta initiativet hele tida, redd for å være for påtrengende!

Gjør bare så innmari vondt, samtidig som det er utrolig godt!

bør jeg ligge lavt en stund?

Videoannonse
Annonse
Gjest soffy
Skrevet

Huff, vanskelig situasjon.. Hmm.. Han virker jo veldig "på" deg da.. Sender han deg ofte sms? Spør han ofte om dere skal treffes? Eller er det du som tar mesteparten av intiativet?

Hvis du tar lite intiativ kan det jo hende han tror at du er lite interessert i noe mer?

Det med å analysere så mye er helt vanlig. Gjør det selv. Slitsomt.. Vet ikke hvordan man skal kunne slutte med det, jeg :fnise:

Jeg har kjærste, og jeg overanalyserer fortsatt!

Men uansett! Synes du kanskje skal ta intiaiv til å spørre om han vil finne på noe en dag.. :) Eller så kan du jo sende han melding en kveld u kjeder deg og spørre om han vil finne på noe fordi du føler deg litt ensom eller noe sånn:p Trenger jo ikke å være så høytidelig..

Hvis han ikke virker interessert i det, så vet du det i alle fall tidlig, så slipper du å analysere og lure så mye, sånt er jo så utrolig slitsomt.. Det beste er å hoppe i det, det var det jeg gjorde, og det trengtes fordi kjæresten min var veldig forsiktig i begynnelsen..

VIS HAN AT DU LIKER HAN ;)

Jeg tror han bare vil synes det er sexy, fordi det utstråler selvtillit!

Gjest Gjest
Skrevet
vi har jo rota endel på fylla, og da klarer vi jo alltid bable om det meste, og ifølge bestevenninna mi så er det noe der, og jeg må slutte å være så ekstremt treg i nøtta, og slutte å analysere alt nedenom og hjem...

Ville i første omgang sluttet med det fyllerotet, hvis hensikten er å finne ut om det kan bli noe seriøst :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også fjåsete forelska - og er 30, og forelsket for første gang siden tenårene. Annenhver gang jeg ser ham går jeg rundt og gliser salig en halvtime etterpå, og annenhver gang føler jeg mest for å :murvegg: fordi jeg føler jeg så så dum ut.

Men det skal vel nytes uansett hvordan det går, det er i hvert fall fantastisk, grusomt spennende :ler:

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...