Gå til innhold

Når er det seneste man kan kjøpe hopp på tur

Anbefalte innlegg

Gjest i spranget
Skrevet

Hei.

Vurderer å reise til syden på lørdag, når er det seneste man kan bestille tur og når er det billigst???

Er det lett å finne hotell selv, om man bare booker flybilett igjennom charter byråene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Syden er ikke et sted, en by eller et land. Så umulig å svare deg på mulighetene for hotell når du kommer frem.

Men her ser du i allefall hva som er ledig fra Gardermoen på lørdag. Du kan kjøpe billetter så lenge det er ledig eller frem til de stenger check-in.

Gjest Gjest
Skrevet
Syden er ikke et sted, en by eller et land. Så umulig å svare deg på mulighetene for hotell når du kommer frem.

Men her ser du i allefall hva som er ledig fra Gardermoen på lørdag.

http://www.finn.no/finn/travel/lastminute/...5225&page=3

Du kan kjøpe billetter så lenge det er ledig eller frem til de stenger check-in.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg slutter aldri helt og forundres over folks jaging etter priser.

Reisemål er tydeligvis helt underordnet?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg slutter aldri helt og forundres over folks jaging etter priser.

Reisemål er tydeligvis helt underordnet?

Hey, målet er syden. Er ikke syden et land da?? ;)

Skrevet

Og det seneste man kan kjøpe hopp-på-tur er når de slutter å ta inn bagasjen på flyet ;)

Søstra mi har gjort det mange ganger å bare møtt opp og hørt om ledige plasser

Skrevet

Jeg vet syden ikke er ett land da, men det er alikevel ett "begrep". Poenget er at jeg har en uke i mellom to jobber og ønsker bare å komme meg bort ett sted det er varmt. Årets ferie er ikke før i november, så denne turen bryr jeg meg ikke om hvor jeg skal, vil bare reise billig

Skrevet

Jeg vil anbefale å bestille en fly+hotell-tur, de er superbillige nå. Det kan bli vanskelig å finne like billige hotell når man kommer fram som det man får på restplassbillettene. Hvis du skulle bli så uheldig å havne på et fryktelig hotell, får du heller gå en runde og prøve å finne noe annet.

Til dere som blir oppgitt over at folk ikke bryr seg om reisemål: Hvis man likevel stort sett ønsker en strand å slappe av på, betyr det vel mindre hvilket land stranda er på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...