Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:vinke:

er det noen her som har tenkt seg ut på en slik "jorden-rundt" reise i den nærmeste tid? det har nemlig jeg :mrgreen: hadde vært moro å høre om andres planer og turer! eller noen som har vært på det kanskje, og vil dele info med oss som snart skal ut på tur?

leter også etter reisefølge, så hvis det er noen som også skal reise alene eller vil ha med seg en til, sei ifrå.. jeg er blid og utadvent jente, på 21 år :jepp:

mine drømmer på reisen er:

hoppe i fallskjerm

se en ekte panda

se en ekte koalabjørn

kritthvite strender og azurblått hav :sukk:

masse spennende, ny mat

ta dykkerlappen

kanskje lære å surfe?

se og oppleve nye steder og kulturer ;)

er fortsatt veldig i planlegginsfasen jeg da, men vet hvertfall at jeg vil til Thailand, kanskje Malaysia, Bali, Fiji, USA.. kanskje karibien? Jamaica? :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Reiseguri
Skrevet

Jeg skal et halvår til sør amerika nå i høst, kanskje australia etter jul? Jeg vil lære spansk, gå på tur, klatre, dykke, feste, spise mye god mat, se galapagos, machu picchu (?) og i det hele tatt :-) Gleder meg sykt mye!

Har vært mye i asia, og det er masse plasser i området som er flottere og litt mindre turistifisert enn Thailand!! :)

Gjest Gjest
Skrevet
:vinke:

er det noen her som har tenkt seg ut på en slik "jorden-rundt" reise i den nærmeste tid? det har nemlig jeg :mrgreen: hadde vært moro å høre om andres planer og turer! eller noen som har vært på det kanskje, og vil dele info med oss som snart skal ut på tur?

leter også etter reisefølge, så hvis det er noen som også skal reise alene eller vil ha med seg en til, sei ifrå.. jeg er blid og utadvent jente, på 21 år :jepp:

mine drømmer på reisen er:

hoppe i fallskjerm

se en ekte panda

se en ekte koalabjørn

kritthvite strender og azurblått hav :sukk:

masse spennende, ny mat

ta dykkerlappen

kanskje lære å surfe?

se og oppleve nye steder og kulturer ;)

er fortsatt veldig i planlegginsfasen jeg da, men vet hvertfall at jeg vil til Thailand, kanskje Malaysia, Bali, Fiji, USA.. kanskje karibien? Jamaica? :briller:

Skal du se en panda i fri natur må du til Kina, dog er sannsynligheten svært liten for at du får sett en.

• 4 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler.

-jolie (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...