mysan Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg drar og kjøper mer V&H i dag, men i går måtte jeg ty til nødløsning og kjøpte hundepølse i matbutikken. I dag morges var han skikkelig løs i magen, og nå ligger han ved føttene mine og fiser hele tiden, og det stinker noe helt for jæææævlig!! Ville bare dele med dere at hundepølsen som påstår at den er fullspekket med næring og har alt hunden trenger, og også sørger for høyere næringsopptak enn annen hundemat, bare er jug... ikke gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Fy søren som du maser om den der hunden din og fisinga hans. Ta et hint og få den sjekket hos dyrlege etterhvert!
FoxyFish Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Fy søren som du maser om den der hunden din og fisinga hans. Ta et hint og få den sjekket hos dyrlege etterhvert! Ta et hint? hehe, ja, sånn kan man jo også beskrive fising. Jeg har samme erfaringer, Mysan! Etter litt billigmat var bisken min full av gass, men jeg syntes det så ut som han smilte hele tiden også! Hehe
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Fy søren som du maser om den der hunden din og fisinga hans. Ta et hint og få den sjekket hos dyrlege etterhvert! Godt poeng. En tur til dyrlegen hadde nok ikke vært dumt.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Så sant forskiftet funket er det neppe noen grunn til å gå ensærend til dyrlegen pga dette vil jeg tro. Men nevn det neste gang det er tid for rutinetur.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Så sant forskiftet funket er det neppe noen grunn til å gå ensærend til dyrlegen pga dette vil jeg tro. Men nevn det neste gang det er tid for rutinetur. Hvis du leser TS sine tråder så er det prøvd flere typer for og hunden har fortsatt problemer. Å ikke ta hunden til dyrlege snart for utredning grenser mot det uansvarlige.
mysan Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 Fy søren som du maser om den der hunden din og fisinga hans. Ta et hint og få den sjekket hos dyrlege etterhvert! Hvis du leser TS sine tråder så er det prøvd flere typer for og hunden har fortsatt problemer. Å ikke ta hunden til dyrlege snart for utredning grenser mot det uansvarlige. Hvis du leser skikkelig så ser du at han hadde et opphold i V&H og fikk billigmat i et par dager, og da var lukta verre enn noen sinne. Denne tråden var ikke en klage, den var en advarsel mot å kjøpe hundepølse i matbutikken. Herregud, noen er så surmaga at jeg mistenker dem for å ha et miserabelt liv.
birma Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Sørg for at du har en høne eller en fisk i dryseren, det er glimrende å gi dersom du går tom for V&H - det skal selvsagt gies rått. I solsteika nå om dagen er frossen høne eller fisk glimrende både som næring og som avkjølende snacks. Det er mange år siden jeg gav noen av mine hundepølse fra butikken, men lukta som kom ut, FYSJ. *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå