Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 3. juni 2008 #1 Del Skrevet 3. juni 2008 ...eller kanskje flere? Tenkte å skrive ned et eller flere pene dikt i gaveboka/gjesteboka vår. Har lest noen pene dikt tidligere her inne, men finner selvfølgelig ingen nå.... Tror jeg leste ett en gang som het evig din eller noe lignende?? Gode tekster på kjærlighetssanger funker også Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 6. juni 2008 #2 Del Skrevet 6. juni 2008 Ingen....? Vær så snill da, bare et fint kjærlighetsdikt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 6. juni 2008 #3 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) skal vi se, skal vi se... det blir vel moderert bort snart, siden jeg ikke har link, men skal skrve navnet på forfatteren også! Alf A. Sæter Lærdom Å elska er å vera stille nesten heile tida og ha varme hender. Og så et dikt jeg fant mens jeg surfa en dag: Jeg har en drøm Tenk å få være smykket ditt, slenge armene rundt halsen din og låse dem. Henge der hele dagen innenfor genseren din, kjenne varmen fra din myke hud. Diktet er skrevet av en ukjent skoleelev. Innlegget er endret ihht reglene. Camilla(mod) Endret 6. juni 2008 av Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2008 #4 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva med noen av disse? http://www.forfatterbloggen.no/roller/page...havn_av_hjerter http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=1327820 (hun og han) http://www.vgb.no/keyw.php?blog=13698&...u+var+vinden%22 (Du var vinden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lirypa Skrevet 6. juni 2008 #5 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Her er noen dikt som jeg er veldig glad i: Jeg holder ditt hode Jeg holder ditt hode i mine hender, som du holder mitt hjerte i din ømhet slik allting holder og blir holdt av noe annet enn seg selv Slik havet løfter en sten til sine strender, slik treet holder høstens modne frukter, slik kloden løftes gjennom kloders rom Slik holdes vi begge av noe og løftes dit gåte holder gåte i sin hånd av Stein Mehren ........................................... Når du er borte Nærast er du når du er borte. Noko blir borte når du er nær. Dette kallar eg kjærleik- Eg veit ikkje kva det er. ........ av Tor Jonsson, 1951 .......................................... Vi kan ikkje eige kvarandre vi kan ikkje eige kvarandre tusen dikt har fortalt oss at vi ikkje kan eige kvarandre, men vi kan låne kvarandre og gløyme levere tilbake av Arne Ruset ............................................... Kjærlighet Kjærlighet er å gi og få Kjærlighet er å gi vennlighet og få en venn å gi fortrolighet og få en fortrolig å gi kjærtegn og få en kjæreste av Ragnhild B. Waale ................................... Valg Får du da aldri svar nok på hvorfor jeg akkurat valgte deg... La meg svare deg slik Hos deg kan jeg la meg beseire av livet uten å oppgi meg selv eller forakte mitt liv av Stein Mehren ...................................................................¨ Deler slettet ihht regelen om kopirett. Camilla (mod) Endret 7. juni 2008 av Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 7. juni 2008 #6 Del Skrevet 7. juni 2008 Nydelige dikt!!! Tusen takk alle sammen Likte spesielt godt diktene av Alf A. Sæter, Arne Ruset og Ragnhild B. Waale :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. juni 2008 #7 Del Skrevet 7. juni 2008 Vi kan ikkje eige kvarandre vi kan ikkje eige kvarandre tusen dikt har fortalt oss at vi ikkje kan eige kvarandre, men vi kan låne kvarandre og gløyme levere tilbake av Arne Ruset ............................................... Jeg blir helt varm om hjertet av det diktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 7. juni 2008 #8 Del Skrevet 7. juni 2008 Love is a partial phenomenon. Partly physical Partly metaphysical My love and I parted And the parts on the kitchen floor and the bathroom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 7. juni 2008 #9 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjærlighet det største du kan vinne to mennesker øverst på pallen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 7. juni 2008 #10 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjærlighet det største du kan vinne to mennesker øverst på pallen Åååå, det likte jeg godt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #11 Del Skrevet 4. august 2008 Dette skrev min kjæreste til meg etter at han hadde slått meg. Han var veldig lei seg: UNNSKYLD En bøtte med avføring Som er tørket Opp av den Blomstrer roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 25. februar 2010 #12 Del Skrevet 25. februar 2010 Alt begynte med en usyldig klem, men helt på slutten var du bare så slem. Jeg fikk sommerfugl i magen av å bare se smilet ditt, da vi ble bedre kjent, stjelte du ikke bare hjerte men hele livet mitt. Plutselig ble du alt jeg tenkte på, du var egentlig alt jeg hadde drømt om å få. Du tenker sikkert at jeg er rar, blir så jævlig forelska i en jeg ikke vet hvem er... Men EN ting vil jeg innrømme, du er alt for fiiin. Jeg kommer alltid til å drømme at du kanskje en gang kan bli min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 25. februar 2010 #13 Del Skrevet 25. februar 2010 Bjørka har ingen roser på gren, men satt du der oppe - så hadde den en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leana Skrevet 26. februar 2010 #14 Del Skrevet 26. februar 2010 Ellers så er det jo veldig mange kjærlighetssanger det går ann å skrive et vers eller refreng av! Mange nydelige utsagn der! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 26. februar 2010 #15 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis jeg kunne få ett ønske, Skulle jeg ønske at jeg kunne våkne opp hver dag, av lyden av din pust mot nakken min, kjenne varmen av dine lepper mot mitt kinn, kjenne fingrene dine på huden min, og føle hjertet ditt slå med mitt. Vitende at jeg kan aldri finne denne følelsen med noen andre enn akkurat deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå