SandraOSL Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hei alle, Jeg lurer på hva jenter/kvinner synsom crossdressing, fritids crossdressing fra mann til kvinne? Er det noe dere kunne akseptere eller? Jeg snakker ikke om feite hårete menn som tar på seg sminke og kjoler, men om de som har koppen for det og kan dette. Slikt at når de er full kled ser det ut nesten som en sexy jente! Vil gjerne høre deres mening...... Kona mi har ikke noe imott at jeg kler meg som en jente 1 gang i månaden, men hun mener at det er ikke sexy, hun vil ha en mann ikke en jente.... Venter med spenning på forselige meninger.... vedlegger et bilde av en flott crossdresser....
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Godt gjort, og med en kropp som tåler det så hadde jeg ikke hatt noe i mot det som et krydder. Men i det daglige så hadde jeg nok forerukket enten noen som var født kvinne (eller ferdigoperert) eller som stort sett hold seg i mannsrollen. (Og h'n på bildene er ikke min type. Ser for tilgjort ut, og ihelbleket)
Gjest StockDama Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Noen tar seg veldig bra ut som crossdressere. Noen klarer til og med å være feminint macho..som eddie izzard =D spesielt i showet sexxy.
Transe Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg liker ihvertfall å klæ meg som jente. Har ikke møtt noen problemer med naboer eller familie av betydning. Har inge dame, er ikke så enkelt å finne noen som vil aakseptere min stil. 1
Gjest StockDama Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jeg liker ihvertfall å klæ meg som jente. Har ikke møtt noen problemer med naboer eller familie av betydning. Har inge dame, er ikke så enkelt å finne noen som vil aakseptere min stil. Ville ikke hatt noe problemer med å akseptere en transe som kjæreste. Så de finnes hvertfall. 1
Gjest Sage Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Helt greit for meg, men jeg tenner ikke på menn som ser ut som kvinner. Litt sminke, skjørt og slikt er greit og sexy det... Så lenge det ser ut som en mann. Hadde ikke hatt noe i mot en transekjæreste, men ville ikke tennet på han som kvinne, som sagt. 1
Marte M Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Helt greit for meg at noen liker å gjøre det. Men jeg hadde IKKE syns det var særlig hot dersom min mann gjorde det nei. Jeg vil ha en MANN 1
male_maid Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Er jo ganske lett å forstå at de fleste kvinner ikke liker crossdressere. Det er en sær fetish.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Jeg syns ikke dette var sexy inntil jeg begynte å prate med en fyr på CC som jeg ble litt kjent med og som etterhvert sendte meg noen fantastiske bilder han hadde tatt av seg selv. Dritfine og veldig veldig sexy. Men personlig tenner jeg på hyper-maskuline menn så jeg hadde nok ikke hatt det godt i et langvarig forhold med en som var avhengig av å crossdresse Men jeg ser definitivt den estetiske verdien av dette. Nydelige bilder av en penis i lekre dametruser. Fikk frem essensen av sex, kjønn og kåthet. Anonymous poster hash: b7dad...293
Silfen Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Tja, hun i HI ser ut som en russisk hore. Ellers syns jeg de jeg har sett er clueless. Enten helt kjerring eller fullstendig slutty. Det er uansett ikke noe jeg anser som noe for meg, men jeg skulle virklelig ønske at folk ble flinkere til å kle seg pent når de først skal gjøre dette. 2
male_maid Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Den 8.8.2015 at 0.17, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke dette var sexy inntil jeg begynte å prate med en fyr på CC som jeg ble litt kjent med og som etterhvert sendte meg noen fantastiske bilder han hadde tatt av seg selv. Dritfine og veldig veldig sexy. Men personlig tenner jeg på hyper-maskuline menn så jeg hadde nok ikke hatt det godt i et langvarig forhold med en som var avhengig av å crossdresse Men jeg ser definitivt den estetiske verdien av dette. Nydelige bilder av en penis i lekre dametruser. Fikk frem essensen av sex, kjønn og kåthet. Anonymous poster hash: b7dad...293 Hyggelig at du satte pris på det
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 For meg er det NOT hos en partner, men hva andre måtte gjøre og like får være opp til de Anonymkode: 8c0f6...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #13 Skrevet 12. mai 2016 Neineinei, det er ikke turnon. Den dagen det er turnon så snør det i helvete Anonymkode: cff97...58e 1
tdm900 Skrevet 13. mai 2016 #14 Skrevet 13. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Neineinei, det er ikke turnon. Den dagen det er turnon så snør det i helvete Anonymkode: cff97...58e Om du ikke er klar over det....så ER det snø Helvete hver eneste vinter 1
LiseTV Skrevet 13. mai 2016 #15 Skrevet 13. mai 2016 Mange transer ser så bra ut at du ville ikke forstå at det var en mannekropp under klærne. Jeg kan gå ut som dame uten noen reagerer på det.
Gjest Coolaid Skrevet 13. mai 2016 #16 Skrevet 13. mai 2016 Nå er jeg mann da og har ikke en fetish eller legning som gjør at jeg ønsker å kle meg i kvinneklær. Men sett ut fra et litt annet ståsted ser jeg at dette kan være berikende for par der han kler seg ut som kvinne. Det kan være gøy, spennende, frigjørende, gir variasjon osv. Syns vi skal ha stor toleranse og ikke være fordømmende når andre liker ting som ikke en selv gjør. Tror også det kan være en god opplevelse fra en kvinnes side. Nyt livet, vi har ikke tid til å ikke gjøre det.
Gjest Chauve-Souris Skrevet 13. mai 2016 #17 Skrevet 13. mai 2016 Hadde mistet respekten for mannen, men nå liker jeg veldig maskuline menn, både i personlighet og utseende, så det hadde ikke sett feminint ut samme hvor mye han hadde prøvd. Er nok dessverre for fordomsfull til å kunne godta det i et forhold, og det hadde vært alt for turn off, og jeg hadde som sagt mistet respekten for han. Hva andre holder på med bryr jeg meg derimot ikke om.
LiseTV Skrevet 13. mai 2016 #18 Skrevet 13. mai 2016 Jeg er som mann, ikke maskulin. Eier ikke en dress lenger, bare 2 sommskjortet(kort erm) og slipsene er for lengst borte vekk.
Suppetuppe Skrevet 13. mai 2016 #19 Skrevet 13. mai 2016 Har ingenting i mot dette, og hadde kjæresten min en dag sagt at han ønsket dette, er jeg såpass glad i han at jeg hadde respektert han for dette (selv om jeg tviler på at han gjør det.) Men personlig så gir det meg ingenting å se en mann i kvinneklær... uansett hvor sexy de måtte se ut. Jeg liker dominerende menn som ser ut som menn. Husker det var en periode at jeg ble bombandert med crossdressere på snapchat... Først var det en som skrev at han var en blek, kraftig kar og ikke så veldig høy, og da jeg blokkerte han, ble jeg addet av en ny dude med "crossdress" i navnet, som sa at han var høy, mørk og muskuløs, men likte dameklær. Blokket han også. Også var det plutselig en ny "crossdress88" ellernoe som addet meg, men han snakket engelsk. Begynner å lure på om dette var samme person....
enjoyitall Skrevet 12. juni 2016 #20 Skrevet 12. juni 2016 Hvorfor må en mann merkes som crossdresser, trans eller homo bare fordi han vil gå i dameklær? Da er kvinner i dress og slips det samme da? Og Mette Marit som imponerte i herresko. Er hun crossdresser også? Hun brukte jo tross alt herresko, eller herre lignende sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå