Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Da har noen vært så snille at de har stjålet bakhjulet mitt Men når jeg tenker etter har jeg aldri sett at bakhjul blir solgt i butikken, slanger og forhjul ja, men aldri bakhjul. Er det noen som vet om noen butikker som har dette, rundt i drammens området helst. Godt mulig de har det på f.eks g-sport og sånt, jeg har bare ikke lagt merke til det da.
Gjest Tigress Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Dei sel jo bahjula uten krans på, så dei vil jo sjå om lag ut som eit forhjul, kan hende er det derfor du ikkje har sett bakhjul i butikken? E vil tru dei fleste sportsbutikkar sel bakhjul, ein kjøpar jo normalt hjulsett, så då må dei jo ha bakhjula også!
mustapippuri Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Om de ikke har det inne så kan de bestille for deg. Jeg fikk stjelt det ene hjulet mitt og det var null problem å bestille opp nytt, tok bare et par dager. Kjøpte meg enda en lås og jeg
Buster Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Vil nå først og fremst si at du ikke må finne på å kjøpe dette hos en lokal sportsforretning da du sikkert kunne fått komplett hjulsett for den prisen de skal ha for et dekk. Kan til og med tenkes at det lønner seg å titte på nettet og se om ikke noen fra Oslo har det du trenger for en rimelig penge. Her i Bergen vet jeg om 2 steder hvor felger selges billig, men likevel svært god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå