Gå til innhold

Lettere for jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Er det lettere for jenter å "få et ligg" på fest/byen enn det er for gutter?

Ligger det noe i at gutter er kåte 24/7 og tar hvemsomhelst?

Videoannonse
Annonse
Gjest gutt24
Skrevet

Eg vil tru det er lettere for jenter å få seg eit ligg vist dei vil jah :O)

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Ja,

kvinnen har det stort sett lettere enn mannen i dagens samfunn. Damene kan alltid velge, menn velger ikke. Disse reglene ligger i samfunnets underbevissthet og preger hele samfunns- og mediebildet. Åpne øynene, følge litt med, så ser du det. ALT går idag på damenes premisser.

Se noen tv-serier f.eks...det er alltid damen som bestemmer hvor ting går hen. Med mindre damen snakker med en "bad boy". Og det vi ikke har skjønt i dagens samfunn er at det er bad-boyene som er de ekte mennene! De har skjønt at de må ignorere samfunnets fokus på hvordan man skal være, for hvis man gjør det blir man en "nice-guy pussy" som aldri får seg noe.

my 0.02

Gjest fruity
Skrevet

Er selv dame som har fått napp hver eneste gang jeg har forsøkt.

Vet ikke helt om det har med kjønn å gjøre, tror mer det går på innstilling.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil tro kvinnene har fler å velge mellom, og kan tillate seg å være mer kritiske. Det er allikevel ikke vanskelig å dra med seg en kvinne hjem fra byen om dette er noe man ønsker.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er mulig noen mannfolk tar hvem som helst og er mer opptatt av å få et nummer enn med hvem, men jeg tror ikke det gjelder majoriteten av menn.

Gjest Cha-Whoo
Skrevet

Jeg tror ikke alle menn ville blitt med hvem som helst hjem, men hvis de er single og en middels pen dame inviterer dem med med, så ville de alle fleste sagt ja.

Så, ja, kvinner har det lettere på den måten. Men så har de det vanskeligere enn oss på andre punkter. Jeg kjenner flere jenter som ofte har sex, men som aldri får en gutt til å ville bli kjæresten deres.

"Gutter koser for å få sex, og jenter har sex for å få kos." - veldig satt på spissen, men likevel morsomt...

Unntaket er vel kanskje hvis jenta er alt for direkte, type: "Hey, du var fin. Lyst til å bli med meg hjem eller?" Da lurer nok de fleste gutta på om det er ugler i mosen, freaker litt ut, og trekker seg unna.

Gjest Gjest
Skrevet
Er selv dame som har fått napp hver eneste gang jeg har forsøkt.

Vet ikke helt om det har med kjønn å gjøre, tror mer det går på innstilling.

Jeg jobbet i utelivsbransjen (er mann), og du tar feil. Det har med kjønn å gjøre. Jeg har sett gutter jeg vet er snille karer (og middels av utseende) stå med pungen i postkassa mens jenter som var 50/50 takras og menneske få med seg noe hjem. (Siden jeg var edru, var ikke alle like diskret som de trodde de var.)

Det har ingenting med innstilling å gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet

Det sjokkerende her er at noen kvinner ser ut til å ikke ha noen anelse om hvordan kjønnsmarkedet fortoner seg for menn.

Skrevet

Jeg tror ikke det har bare med kjønn å gjøre. Antall kvinner som synes det er lett er kanskje større enn antall menn, men generelt sett finnes det både menn og kvinner som synes ikke det er så lett?

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Jeg tror ikke alle menn ville blitt med hvem som helst hjem, men hvis de er single og en middels pen dame inviterer dem med med, så ville de alle fleste sagt ja.

Så, ja, kvinner har det lettere på den måten. Men så har de det vanskeligere enn oss på andre punkter. Jeg kjenner flere jenter som ofte har sex, men som aldri får en gutt til å ville bli kjæresten deres.

"Gutter koser for å få sex, og jenter har sex for å få kos." - veldig satt på spissen, men likevel morsomt...

Unntaket er vel kanskje hvis jenta er alt for direkte, type: "Hey, du var fin. Lyst til å bli med meg hjem eller?" Da lurer nok de fleste gutta på om det er ugler i mosen, freaker litt ut, og trekker seg unna.

Her tror jeg du har helt rett. Det er mulig var lettere får ons, men om det ikke er ons vi vil ha hjelper det lite å ha tilgang til ons. Men jeg tror fortsatt ikke det bare er å velge og vrake for å få seg et ons heller.

Endret av Bellatrix
Skrevet

Det er lettere for jenter ja. Man behøver faktisk ikke være så direkte eller pågående heller. Man kan bare be pent om å bli fulgt hjem av en passende mann fordi at man er så fryktelig redd for alle voldtektsmennene som venter i buskene. Så lurer man byttet inn i huset sitt og slår til da han minst aner det !!!!! :duskedame:

Skrevet

Stemmer vel det. Nå har jeg aldri direkte gått inn for å få meg noe, men har samtidig aldri blitt avvist når jeg har fattet interesse for noen.

Skrevet

Ja, men det er forskjell på å få seg noe og å få seg noen.

Skrevet

Det har alltid vært slik at jenter bortimot kan spørre hvem som helst og når som helst da de aller fleste mannfolk ville sagt ja så lenge jenter ser sånn passe bra ut og ikke minnne om fugleskremsel. At typer har dame eller er på jobb har jeg selv sett at IKKE spiller noen som helst rolle.

Nå skal jeg faktisk innrømme at jeg er annerledes da jeg IKKE noengang skal være utro eller noe slikt igjen og derfor trenger jeg helle rikke å oppsøke noen jenter på byen og hadde heller tipset en kompis som jeg hadde visst er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...