lilleying Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er det andre som har hatt dette problemet ??? Jeg fikk tatt ut min hormon spiral etter 1 år da ekteskapet var på grensen til haveri. Det er riktig nok det beste prevensjonsmiddelet som har fantes ... han trengte ikke å se på meg en gang ... ble nesten sint om han prøvde å kysse meg eller annet som fikk meg til å tenke sex..... Vi gikk nesten uten sex det året... heldigvis skjønte vi at noe var galt.. Nok om det ... så prøvde jeg p-piller igjen ... men da var jeg så overfølsom ovenfor virkestoffene at vi kjente problemet igjen og sluttet med dem og. Noen som har alternativ til prevensjon... utenom kondom.....det er lett å glemme i hetens stund ... vil ikke bli 3 barns mor ...... Har vurdert sterilisering men det er så mye negativ med den ... sies det ......
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hormonspiralen kan føre til null sexlyst ja. Jeg skal fjerne min snart.Er jo helt død og kjemisk lobotomert. Men, som du må jeg finne et annet alternativ. Min mann vil ikke sterilisere seg og jeg gjør det heller ikke siden jeg har hatt nok inngrep på kroppen min. Jeg vurderer lady comp eller pearly, tror jeg den heter. Ta å google en av de og kanskje du blir positivt overrasket. Jeg skal investere i en slik.
lilleying Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Takk for tipset... skal google det. " Er jo helt død og kjemisk lobotomert" ....... den beskrivelsen passet helt på meg og den gang ...fjern den snart .... overraskende var jeg " aktiv" igjen etter 1 uke, det tyngste var å få igjen kommunikasjonen igjen..... Endret 3. juni 2008 av lilleying
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ovusoft eller fertlityfriend er billigere enn comp'ene. Søk litt på kropp og helseforumet her så er det et par lange tråder om det. Men hva negativt er det du har hørt om sterlisering? Det er dyrt (ca 6000), og du er litt dårlig et par dager, men så sant alt går som normalt så er du helt som før etter et par dager. Det er en risoko med det som alle andre operasjoner, men det er det også med aborter, innsetting av spiral, og alt annet. Vurderer det selv, men siden jeg er barnløs så er det et stort steg å ta... Kommer isåfall til å søke meg til et sykehus hvor det gjøres uten narkose, for å begrense risikoen og plagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå