Gå til innhold

Sex og alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest Erfaren bruker
Skrevet

Jeg velger å være anonym når det gjelder dette... :oops:

Jeg takler ikke å ha sex med mannen min når han har drukket!!!!

Han blir så klønete, lukter vondt, skal finne på så mye merkelig, og så bruker han så sinnsykt lang tid på å komme....

Han skal alltid ha sex når han er full, og jeg avviser han gang på gang.

Mulig dette innlegget passer bedre på "samliv" for jeg kan ikke gi han en forklaring på hvorfor jeg får helt sperre. Dette begynner å bli et stort problem. Han ønsker ikke at det aldri skal gå med sex etter en hyggelig kveld med litt alkohol inni bildet, jeg har virkelig prøvd da har det faktisk gått så langt at jeg begynte å gråte. Det byr meg fullstendig imot.

Det skal være sagt at jeg drikker sjelden selv, i tilfelle drikker jeg meg svært sjelden full. Liker ikke fulle mennesker generelt.

Takknemlig for all hjelp!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par kan ha sine aller beste sexstunder når begge er litt brisne. For ikke å snakke om sexhunger'n dagen derpå... :sjarmor:

Men jeg skjønner hvorfor det skjærer seg, hvis den ene er helt edru, og den andre er smådrita.

Jeg mistenker faktisk at sexlivet ditt, lysten på han, ikke er helt patent når han er edru heller...? ...eller tar jeg fullstendig feil? Litt pussig at han så til de grader skal by deg imot når han har drukket, og at alt er fryd og gammen når han er edru?

Gjest Erfaren bruker
Skrevet

Jeg føler at jeg er i seng med en fremmed når han er full.

Sexlysten er der når han er edru, i den grad den kan det etter 10 års forhold. Nyforelskelsen og pirrende forventninger er kanskje naturlig dabbet av litt, men vi har et godt sexliv ellers...

Skrevet

Unnskyld....kan ikke dy meg...

...det må jo være spennede med en fremmed partner, uten å være utro..? :blunke:

Gjest Erfaren bruker
Skrevet

Jo, hadde han ikke vært så klønete, eller lukta så vondt, og vært så treig så....

For ikke å snakke om bra snøvlete ala: hhjhhaala jenta miiii, du er såå shjønn, shhka vi kohse ellleer...

Skrevet

Jeg liker ikke å ha sex med kjæresten min heller når han er full. Alkoholånde er turn-off!!

Skrevet

Jeg ELSKER sex med Bananmannen når vi begge er fulle/brisne - en har jo da helt andre "opplevelser" iom at en MÅ bruke andre newrvetråder enn de som en vanligvis bruker....

Et "useriøst" tips: Drikk du også, så merker du ikke hans årne så godt :wink:

(tuller egentlig, og her egentlig heller ikke noe seriøst å komme med)

har du forresten snakket med han om det - i edru tilstand?

*lykke til klem*

Gjest Erfaren bruker
Skrevet

Jeg har faktisk prøvd å drikke selv, for å slippe hemninger, men jeg liker ikke å være full, så da hjelper det lite...

Snakket med ham i edru tilstand også, og egentlig fått han til å akseptere det. Men her en kveld skulle han liksom vise meg at han kunne være flink og snill og at han skulle gjøre det godt for meg.

Jeg prøvde først, men følte det til slutt nesten som et overgrep, det var da jeg begynnte å gråte...

Vi har virkelig et problem.

Har lyst til å be ham om å slutte å drikke!

Er det for mye forlangt?

Jeg har nesten begynt å lure på om det er noen tidligere opplevelser jeg har fortrengt, så stor sperre er det... Prøver å spøke det bort, men jeg sliter skikkelig...

Skrevet

Jeg sier bare.... livet er ikke så enkelt som avholdsfolk vil ha det til... :P

Skrevet

Jeg synes det er mye forlangt av deg at du krever at han skal slutte å drikke, men kanskje i stedet "forlange" at han ikke skal drikke så mye.

Eller spiller det ingen rolle hvor mye han har drukket?

(Han blir vel ikke sånn av et par øl, vel?!)

dersom han modererer drikkingen, så kan det da ikke by på problemer?!!?!!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...