Gå til innhold

Hvordan ville dere tenkt hvis dere opplevde det samme som meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Et lite tankeeksperiment til dere… jeg har lyst til å se hva andre ville tenkt ut i en fra gitt situasjon.

Jeg føler meg veldig dum nå, og vil vite om jeg er den eneste som ville tenkt slik jeg tenkte der og da.

Hva ville dere tenkt hvis mannen deres hadde en venn (kvinnelig) som plutselig har forandret holdning til mannen?

Hun går fra å være en person han kan fleipe og ha det hyggelig sammen med (fra hei og hade klem og holde hånda), til å åpenbart bli stiv i maska og midlertidig stum hver gang navnet hans nevnes.

Hun har gått fra å finne påskudd til å tilbringe tid sammen med ham, og telefoner om bagateller på de merkeligste tidspunkt, til å unngå å møte ham og aldri ringe.

Hun har trukket seg med umiddelbar virkning fra oppgaver der hun hadde vært nødt til å samarbeide med ham.

Dette er en reell problemstilling, og ikke et oppkonstruert tilfelle.

Jeg vet sannheten nå, og i etterpåklokskapens navn vet jeg at jeg tenkte feil da dette begynte.

Hva jeg tenkte og gjorde skal jeg komme tilbake til senere etter å ha hørt hva dere ville tenkt. Jeg trenger å vite om jeg var altfor naiv/mistenksom.

(Jeg har ikke lyst til å si hva jeg var riktig ennå. :sjenert: )

Men hva ville dere tenkt og gjort hvis dette skjedde med deres mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det har skjedd ett eller annet mellom de som gjør at hun vil unngå ham eller er flau over å være nær ham. Det kan være hva som helst. Jeg er ikke førstemann til å rope "han har vært utro med henne", selv om det jo kan ha skjedd. Men det kan også være noe så enkelt som at han har overrasket henne på do eller "tatt" henne i å pille nese ;) Mulig at hun har gjort noe galt og han vet om det. Eller omvendt. Kanskje hun har vært forelsket i ham lenge, fått seg type og nå vil distansere seg fra ham. Det blir jo bare spekulasjoner uansett...

Jeg ville spurt ham rett ut, regner med du har gjort det. Og jeg håper du forteller hva sannheten var, for nå ble jeg nysgjerrig ;)

Skrevet

Jeg ville trodd at hun hadde fått følelser for ham, som hun ikke helt visste hvordan hun skulle håndtere. Om denne merkelige oppførselen også gjaldt min mann hadde jeg ant mugler i mosen.

Skrevet

Hun har fått følelser for han

Han har fått følelser for henne og forsøkt seg på henne

Hun har sett han sammen med en annen kvinne/mann

De har hatt seg

Skrevet

hm.. ja jeg tenker utroskap.. jeg gjør det.. men det behøver jo ikke være det.. selv om dette kan tyde på at hun har grunn til å ikke ha kontakt lenger... Jeg ser scenarioet som følgende: Hun har vært forelsket og ønsket å være i nærheten for å få sjans.. så har hun fått det gjengjeldt.. bekreftet eller tilfredstilt.. og har da måttet "ikke" ha noe med han å gjøre lenger... MEN det kan også være at hun har blitt avist på det groveste også...og har krøpet under et bord for å gjemme seg...;)

Jeg lurer svært på hvordan han har forholdt seg i denne fasen? vil du fortelle det?;)

Skrevet

Masse helgarderinger her ser jeg... :ler:

Jeg har vært inne på alle disse forklaringene selv, før jeg falt ned på en forklaring jeg trodde mer på enn andre.

Jeg skal komme tilbake til hva det var, og hva som virkelig skjedde, men først må jeg bare spørre: hva ville vært den ene forklaringen som virker mest sannsynlig for dere?

Skrevet

De har blitt uvenner.

Skrevet

Når det gjelder oppførselen hans, har han oppført seg like merkelig som alltid. ;)

Mobilen på lydløs i bukselomma, alle samtaler og meldinger besvares i enerom. (vanlig)

Jobbskifte var planlagt, men han byttet 3 mnd tidligere enn forventet. (litt overraskende, men ikke sjokkerende)

Noe mindre tålmodig med barna enn vanlig (veldig overraskende), men helt vanlig mot meg.

Ingen store adferdsendringer hos ham altså.

Skrevet

Hva er formålet med denne tråden???

Skrevet

Han er utro mot deg og har vært det en stund. kom nå til saken;) hehe

Skrevet
Hva er formålet med denne tråden???

Jeg føler meg veldig dum nå, og vil vite om jeg er den eneste som ville tenkt slik jeg tenkte der og da.

Jeg trenger å vite om jeg var altfor naiv/mistenksom.

Skrevet

jamen, så kom til fasiten da jente!! :hallo:

Skrevet

Jeg ville vært usikker på om han hadde prøvd seg, at hun hadde prøvd seg og fått avslag eller at de hadde hatt seg.

Gjest Oxford
Skrevet (endret)

vsfbd

Endret av Oxford
Skrevet

Det var min første tanke også. Men så ble jeg litt usikker.

Kanskje de harsnakket sammen, og så ble det en krangel ut av det, og at de derfor ikke tåler hverandre?

Skrevet

Ok, jeg regnet med at hvis jeg fortalte hva jeg tenkte, ville jeg ikke fått høre sannheten om hva andre ville tenkt.

Det er veldig lett å være etterpåklok når man vet hva som var fakta.

Men slik står det nå: jeg trodde at han hadde et kortvarig forhold til denne kvinnen, at han skiftet jobb for å få avstand etter å ha gjort det slutt med henne, og at hun ble skuffet da hun oppdaget at den framtiden hun hadde sett for seg sammen med ham ikke var virkelighet.

For meg var det en naturlig konklusjon på alt som skjedde i løpet av kort tid.

Nå er han skikkelig sint og skuffet over at jeg kunne tro slikt om ham, selv om han innrømmer at han også ville tenkt i de baner hvis han var i mine sko.

Jeg føler meg virkelig dum etter å ha skuffet ham så veldig, og ville bare høre om jeg var den eneste som ville tenkt utroskap, eller om jeg var alt for mistenksom.

Skrevet

Hva var grunnen til at hun plutselig ble sånn, hvis det ikke var noe mellom dem?

Gjest Grafica
Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig.

Jeg ville trodd at hun skjulte et eller anner som hadde med mannen din å gjøre, utroskap er ikke sikkert men at hun visste noe/hadde opplevd noe ubehagelig.

Skrevet

Hvorfor skjedde alt dette da?

Gjest Oxford
Skrevet
Hvorfor skjedde alt dette da?

Det lurer jeg også på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...