Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 DU som har vært i løkken.... var det mange pene jenter der? Det var noen lettkledde puppeblondies der, ikke kjempepene etter min mening, men mange av guttene der syntes det... Var også mange typisk søte jenter som ikke så slutty ut, men som ble verre og verre utover kvelden. Så mest på guttene jeg da, og det var maange kjekke!! Men det stedet kan ikke sammenlignes med Ibiza osv... Haha... Det er i Danmark liksom.
Lille Lea Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 Hehehhe må innrømme jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg sa til kjæresten min at jeg ikke skjønte hvorfor han skulle kjøpe FHM, det er jo KUN bilder, og ikke en damn sjitt å lese! Han var enig og sluttet å abonomanget.. Følte meg litt bossy der å da, men likevel var det ingen diskusjon, og hans avgjørelse så... MEN, hvorfor er det noe tull å ha en fest når han er borte? Det er vell artig å feste uten kjæresten noen ganger også? Litt sjalusi er SUNT, mye er Usunt. Tror begge kan ha godt av det jeg.
samson Skrevet 5. juni 2008 #23 Skrevet 5. juni 2008 Jeg stoler jo på han. Men jeg hater tanken på at han skal ha kontakt med andre jenter ute i fylla på den måten, jeg blir SYK av å tenke på at lettkledde jenter skal være i nærheten; selvom han ikke tar på dem! Jeg vil ikke at han skal se, eller tenke på slike ting, og det er fryktelig slitsomt og jeg kan ikke kontrollere det. Jeg er nok sykelig sjalu, atten år, fryktelig usikker og destruktiv. Men av og til klarer jeg å styre tankene mine, det er jo MEG han er med, meg han elsker, han vil aldri gå fra meg.... Jeg må bare spørre.. Når du føler det sånn, føler du deg da BEDRE etter å ha "hevnet" deg? Forsvinner disse følelsene du beskriver over her, eller kommer de tilbake? Men jeg svetter, blir kvalm osv, bare når vi ser pene jenter på tv, har grått MANGE ganger ford han leser FHM av og til, liker ikke at han ser på MTV pga musikkvideoer. Det er så teit. Jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg er jo pen, blond, ikke feit. Jeg er likevel så utrolig usikker, redd for å bli forlatt, han er det beste som har hendt meg, redd for å være alene og uten han - og med å fortsette på denne måten vil det bare ødelegge alt det fine vi har. Han blir sliten av meg, jeg blir kjempesliten av å tenke sånn hele tiden. LIVREDD for at han noengang skal se en stripper, og kanskje i et lite sekund glemme meg og tenke at hun andre var så jævlig deilig. Men ja jeg vet jeg har problemer, hvis jeg ser det utenifra kan jeg komme med alle argumenter, si at jeg må tenke annerledes. Men. Det er vanskelig. Jeg er klar over hvor teit det høres ut, hallo; tv og blader...... ingenting kan erstatte meg! For noen mnd siden viste han meg noen gamle ting, der var det masse bilder av britney spears osv fra når han var ung. Jeg ble ikke så sjalu der og da, men nå som han digger de nye britney sangene, gimme more osv KLIKKER jeg, nekter å høre på dem....... hvis den kommer når vi kjører bil bytter jeg kanal. UFF............... Min x var rimelig lik denne beskrivelsen, og har skjønt i ettertid at hun følte det nok akkurat som du gjør her. Etter to år spiste det opp forholdet vårt, og det tok slutt. Og forresten nei jeg reiste ikke på guttetur til Ayia Napa, jeg tok med henne til Spania
Buster Skrevet 5. juni 2008 #24 Skrevet 5. juni 2008 At dere velger å reise slik uten den andre er jo deres greie, selv ville jeg ALDRI gjort noe slikt mot min samboer. Derimot vill jeg oppfordret henne til å reise om hun ønsket dette, men hadde selvfølgelig vært en smule skeptisk så lenge hun ikke var hjemme. Grunnen for at jeg ikke ville gjort det er at jeg ønsker å oppleve tingen som er verdt å oppleve sammen med den jeg elsker. Nå ser jeg probleet du har med at dette er en guttegjeng hvor han nesten bare er NØDT til å reise ettersom han fort kan bli sett på som super kjedelig om han ikke stiller opp.
Clebra Skrevet 5. juni 2008 #25 Skrevet 5. juni 2008 Men jeg svetter, blir kvalm osv, bare når vi ser pene jenter på tv, har grått MANGE ganger ford han leser FHM av og til, liker ikke at han ser på MTV pga musikkvideoer. Det er så teit. Jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg er jo pen, blond, ikke feit. Jeg er likevel så utrolig usikker, redd for å bli forlatt, han er det beste som har hendt meg, redd for å være alene og uten han - og med å fortsette på denne måten vil det bare ødelegge alt det fine vi har. Han blir sliten av meg, jeg blir kjempesliten av å tenke sånn hele tiden. LIVREDD for at han noengang skal se en stripper, og kanskje i et lite sekund glemme meg og tenke at hun andre var så jævlig deilig. Jeg har det på akkurat samme måte! Og det er så kjipt! Eg vet jo at sånne tanker og sånn oppførsel fra meg er det SISTE gutter ønsker. Ja, jeg overreagerer, og ja, jeg stoler faktisk på kjæresten min. Tror det handler mer om meg, at jeg usikker - jeg vil så gjerne at han bare skal se på meg! For jeg ser faktisk bare på han, interesserer meg ikke i det hele tatt å titte på andre gutter. Jeg vet jeg forventer for mye - men når han ser på andre flotte jenter gjennom tv/blad/på gaten - føler jeg meg så elendig! Håper jeg ikke kommer til å ha det slik for alltid, for det er slitsomt, og det siste jeg vil er å ødelegge forholdet til den mest fantastiske mannen noen sinne!
Gjest TS Skrevet 5. juni 2008 #26 Skrevet 5. juni 2008 Der beskrev du tankene mine perfekt. Jeg vet det er tragisk og tullete, men likevel, vanskelig å gjøre noe med når det skjer! Tenker jo ikke slik konstant, men av og til når det skjer noen episoder så er de der igjen og bryter meg ned... Og hallo du som aldri ville dratt på ferie uten kjæresten din, jeg syns det er innmari dumt jeg og men nå er det blitt sånn og det overlever jeg. Blir antagelig den eneste ferien vi kommer til å ha det slik, vi har hatt 2 fantastiske ferier hittil og selvfølgelig blir det fler. Han ser omtrent aldri kompisene sine pga de er strødd om i landet pga militæret, så skjønner han vil reise for å være med dem, og det er ikke for å komme unna meg. Jeg vil først og fremst reise på ferie med min venninne i sommer for å bli brun i syden, og når jeg reiser dit er han tilbake i militæret igjen. Det er ikke slik at vi begge har fri hele sommeren, da ville jo planene vært annerledes. Dårlig matching og timing men sånn ble det, og det er ikke særlig kos men jeg kommer meg gjennom det. Altså jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, alt dette prater jeg jo med kjæresten min om. Det varierer litt opp og ned hvordan det føles, men i dag er jeg i et veldig bra humør, så sjalusitankene er litt borte i dag. Det er deilig Det er jo MEG han vil ha og elsker, skulle ønske jeg kunne tenke sånn hele tiden.
Buster Skrevet 5. juni 2008 #27 Skrevet 5. juni 2008 Der beskrev du tankene mine perfekt. Jeg vet det er tragisk og tullete, men likevel, vanskelig å gjøre noe med når det skjer! Tenker jo ikke slik konstant, men av og til når det skjer noen episoder så er de der igjen og bryter meg ned... Og hallo du som aldri ville dratt på ferie uten kjæresten din, jeg syns det er innmari dumt jeg og men nå er det blitt sånn og det overlever jeg. Blir antagelig den eneste ferien vi kommer til å ha det slik, vi har hatt 2 fantastiske ferier hittil og selvfølgelig blir det fler. Han ser omtrent aldri kompisene sine pga de er strødd om i landet pga militæret, så skjønner han vil reise for å være med dem, og det er ikke for å komme unna meg. Jeg vil først og fremst reise på ferie med min venninne i sommer for å bli brun i syden, og når jeg reiser dit er han tilbake i militæret igjen. Det er ikke slik at vi begge har fri hele sommeren, da ville jo planene vært annerledes. Dårlig matching og timing men sånn ble det, og det er ikke særlig kos men jeg kommer meg gjennom det. Altså jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, alt dette prater jeg jo med kjæresten min om. Det varierer litt opp og ned hvordan det føles, men i dag er jeg i et veldig bra humør, så sjalusitankene er litt borte i dag. Det er deilig Det er jo MEG han vil ha og elsker, skulle ønske jeg kunne tenke sånn hele tiden. Når jeg skriver at jeg IKKE ville dratt uten min partner så mener jeg på slike typiske steder hvor man kan forvente seg at det kan gå galt. Nå er vi ikke mer enn mennesker og vi kan altså la oss friste selv om vi er aldri så mye glad i noen og har intensjonen om å ALDRI være utro. Vi har faktisk reist fra hverandre mange ganger for å treffe kompiser/venninner med mer. Hittil har vi heller aldri opplevd noe tøys enda, men et vennepar gjorde slik som du skal nå i sommer, nemlig å reise til syden med noen venninner. Tror de var 5 stykker som reiste sammen, og de hadde det skikkelig artig. Den gleden de hadde hatt så langt tok raskt slutt da de hadde vært på en bar/diskotek. Noen hadde nemlig klart å putte tabletter i drikkene til to av jentene. Hva som skjedde videre og hvordan hun kom seg inn dit vet ikke jenten selv, men hun ble voldtatt av tre stykker på herretoalettet, hvor det hele var ganske kjapt over, uten at hun fikk noen skader.. Hun har fortalt at den første tanken hun fikk når hun kom til seg selv var at hun nå ville miste sin type. Etter dette ble hun funnet på toalettet hvor hun ble tatt hånd om av sine venninner og merkelig nok ble saken ikke engang anmeldt!!! Så både hun og den andre som hadde fått dette i drikken sin var totalt "ute" resten av kvelden og kom til seg selv igjen i løpet av natten. Jeg skriver dette for å fortelle hva som "kan" skje, og det er klart at man ikke skal gå rundt å være redd for at vi skal kunne oppleve slikt som dette. Lærdommen er vel heller at man skal passe på drikken eller kjøpe glassflasker. Man skal ikke sette noen stopper for hva sin partner ønsker å oppleve, men ved å selv være fornuftig vil man jo ofte få det samme tilbake igjen. Når det gjelder reiser er det klart at jeg aller helst reiser med den jeg elsker, noe vi har gjort allerede og har sett masse forskjellige steder hvorfa vi har felles minner.
Clebra Skrevet 5. juni 2008 #28 Skrevet 5. juni 2008 Jeg tenker at uansett om man drar på ferie hver for seg til typiske "festesteder", må man jo være fornuftig og f.eks passe på drink osv. Fornuften på slike ting trenger ikke bli borte selv om man er på et slikt sted. Jeg for min del har ikke noe behov for å dra til slike steder uten min kjære. Ikke fordi jeg tror det hadde gått galt, men fordi jeg ikke har interesse av det. Har ikke behov for å være på steder der fyll og sjekking oftest er det som er i fokus - men klart jeg synes det er stas å feste med mine venner! Men begrepet festing har vel kanskje endret seg litt etter at jeg slo meg mer til ro. Forstår sjalusien og at det er kjipt å treffes så lite i sommer. Får prøve å tenke på alle gode tider dere kommer til å få i år fremover:) Og det virker jo som om du gleder deg til bli-brun ferie med venninne, så dette høres jo ikke verst ut! God sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå