Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min på 20 skal dit med en guttegjeng i sommerferien, og jeg gruer meg sånn pga det heftige nattelivet der....sukk de skal selvfølgelig bo midt i sentrum og drikke til langt på natt hver kveld. noen som har vært i løkken eller kjenner noen som har vært der og som kan fortelle hvordan det har vært? Masse strippebarer osv? :S OFF blir kjempesjalu og monsterteit, men får så masse følelser og kommer til å gråte når han er der nede... Vet at HAN ikke kommer til å være utro, men tanken på masse lettkledde og fulle jenter som prøver seg, danser osv gjør meg bare så kvalm.

Skrevet

Det vil alltid finnes lettkledde fulle damer som danser og prøver seg. Enten det er i Løkken eller andre steder...

Gjest Chrissy82
Skrevet

Helt enig! Du må nesten bare stole på han!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var i Løkken i fjor sommer, og fyy for et party det var ene kvelden! I starten festet vi ikke så mye, men på slutten oppdaget vi hvor gøy noen steder var... Drittfett, masse kjekke gutter overalt, skjedde mye rart i kriker og kroker der! :)

Du og noen venninner burde være med!

Ellers må man stole på at de som har kjærester holder seg på matta... Selv om lystne jenter kan bli impåslitne.

Gjest Gjest_Magdalena_*
Skrevet

unnskyld meg..:sjenert:

men hva er løkken, og hvor er det? :)

Skrevet

Beryktet festeplass i Danmark!

Gjest Gjest
Skrevet

Trodde det var snakk om Løkken, en liten bygd i Sør-Trøndelag jeg. Stussa fælt på at det skulle være så voldsomt med strippebarer og utagerende festing der :hoho:

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.. Er ikke så gla i sånt jeg heller! Pass på at du har noe å gjøre, så du slipper å tenke/bekymre deg sånn! Ta ett par skikklig jentefester! Med med noen gutter ;) Kanksje det får kjæresten din til å tenke litt på deg også :) hihi. Det hadde jeg gjort.

Skrevet
Trodde det var snakk om Løkken, en liten bygd i Sør-Trøndelag jeg. Stussa fælt på at det skulle være så voldsomt med strippebarer og utagerende festing der :hoho:

Hahha, jeg også! :hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

HA HA... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skal han i løkken når han har fantastiske deg?

Barn med fullt utviklede kjønnsorganer er fortsatt barn selv om Tor Erling Staff påstår det motsatte!

Skrevet

Han vil på guttetur.. og siden jeg skal på en sydentur med en venninne to uker senere i ferien kan jeg ikke klage egentlig - MEN siden han er i militæret og vi har vært på flere ferier i det siste så trodde jeg det var helt uaktuelt å dra på ferie oss to sammen + at han nesten ikke har noen penger, derfor bestilte jeg med venninna mi. og med en gang etterpå skraper han sammen penger for å dra uten meg, sukk. han fortalte ikke engang hvilke tolv dager han hadde ferie før samtidig som han bestilte turen.

jeg stoler på han, men kommer til å bli så sykt kjipt, vi kommer til å være 6 uker fra hverandre denne sommeren pga masse dårlig timing osv, vi drar rett etter hverandre uten å få sees i mellom og sånt.... heldigvis skal han dit midt i dana-cup ellerno så det er masse gutter der. likevel. DU som har vært i løkken.... var det mange pene jenter der? :(

og wtf var det siste innlegget?

Skrevet

Jeg tenkte at det sikkert var hengeløkken, jeg... "Nå har kjæresten dritt seg ut, og skal i løkken...".

Så jeg lurte på hva stakkaren hadde gjort som fortjente å bli hengt... :sjenert:

Skrevet

Haha, jeg tenkte at "det var da et litt prippent navn på Grunerløkka", jeg da... :sjenert:

Skrevet
Ta ett par skikklig jentefester! Med med noen gutter ;) Kanksje det får kjæresten din til å tenke litt på deg også :) hihi. Det hadde jeg gjort.

Øye for øye, tann for tann? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan noen forklare meg poenget med å dra på gutte-/jente-tur til slike steder når man har kjæreste? Mener steder som Løkken, Ibiza, Ayia Napa, Sunny beach osv osv.

Man drar jo dit kun for å feste, drikke og ha seg, stort sett... Og selv om kjæresten din kanskje holder seg på matta, er det så altfor mange som ikke gjør det.

Jeg hadde ikke dratt på en slik ferie uansett, men bare tanken på at alle andre da hadde trodde at vi var "et av de parrene, ja", hadde vært nok til å gjøre meg kvalm...

En kollega av meg drar ned til Thailand en gang i året for å besøke familie. Kona og ungene har ikke lyst, så han drar aleine.

Men det er jo for helvete ingen andre som tror på at han skal dit å besøke familien! Er bare sånn det er...

Gjest Dallandra
Skrevet

:ler: Det trodde jeg og!!

Han vil på guttetur.. og siden jeg skal på en sydentur med en venninne to uker senere i ferien kan jeg ikke klage egentlig - MEN siden han er i militæret og vi har vært på flere ferier i det siste så trodde jeg det var helt uaktuelt å dra på ferie oss to sammen + at han nesten ikke har noen penger, derfor bestilte jeg med venninna mi. og med en gang etterpå skraper han sammen penger for å dra uten meg, sukk. han fortalte ikke engang hvilke tolv dager han hadde ferie før samtidig som han bestilte turen.

jeg stoler på han, men kommer til å bli så sykt kjipt, vi kommer til å være 6 uker fra hverandre denne sommeren pga masse dårlig timing osv, vi drar rett etter hverandre uten å få sees i mellom og sånt.... heldigvis skal han dit midt i dana-cup ellerno så det er masse gutter der. likevel. DU som har vært i løkken.... var det mange pene jenter der? :(

og wtf var det siste innlegget?

Høres ut som dere kan bli bedre på kommunikasjon. Hvorfor spurte du ikke om han ville være med på ferie med deg istedenfor å gå ut fra at han ikke hadde råd? Hvis min kjæreste hadde bestilt seg ferietur sammen med en venn uten å høre med meg først hadde jammen jeg også kastet meg på det som fantes av venneturer. At turen da tilfeldigvis går til et partysted, vel...

Kos deg på din ferietur, la ham kose seg på sin. Det kan hende at han er like bekymret for hva du kan finne på på din ferie, som du er for hva han kan finne på. Ingen av dere er tjent med å gå og bekymre seg for hva den andre kan finne på.

Skrevet

Jeg ville MYE heller valgt en kjæresteferie sammen, men gikk utifra at det var helt uaktuelt, jeg har hintet masse før men han syns ikke det er så spesielt å dra på ferie, har lite penger osv. Og jeg har spurt mange ganger når han har ferie i sommer, for å isåfall kunne spørre om han vil dra på ferie da. Har fått svaret at han får seks dager fri, seks dager ikke og seks dager igjen. Dermed har jeg ikke sett på det som en mulighet... :/ Men så bestiller jeg, og RETT etterpå vet han når han har ferie (hmm) og bestiller med en gang og satser på at han kan få noen dager ekstra fri (noe han IKKE har informert meg om før...)

det høres ut som vi har et dårlig forhold uten kommunikasjon etter det jeg skriver. men det har vi ikke, vi er flinke til å orientere hverandre om det meste! dessuten har vi vært utrolig mye sammen dette siste året som han har vært i militæret, kanskje vært med andre enn meg maks 10 ganger. og han gleder seg sykt til gutteferie nå, og jeg unner han det igrunn. vil ikke at han skal bli lei av meg og å ikke få være med andre.. Men jeg er så veldig veldig sjalu, og ser ALLTID for meg de verste scenarioer, og det er mitt problem og kommer kun fra mitt hode, han syns det er veldig slitsomt, han er en av de SNILLESTE som aldri kunne gjort no, men jeg tenker sånn for det.

skulle ønske han ikke skulle akkurat til det stedet, som er kjent for "nordiske ibiza"..... urk.

Skrevet

Enten stoler du på han, eller så stoler du ikke på han. Hvis du ikke kan stole på han kan du ikke være sammen med han, for det er vondt for begge. Hvis du stoler på han og det viser seg at han gjør noe dumt, får du heller ta den støyten da, ikke ta sorgene på forskudd.

Ikke spill "mindgames", dra med deg andre gutter på fest for å "hevne deg" etc. Det funker ikke i lengden og du kommer til å slite ut deg selv og han psykisk. Hvor lenge kan du være i et forhold som fungerer på den måten liksom?

Skal et forhold vare må man stole på hverandre og la hverandre få litt albuerom til å gjøre egne ting. Man kan ikke sitte oppå hverandre og passe på eller være sjalu resten av livet, kan man vel?

Så for å oppsummere; dette kommer an på deg. Velger du å stole på han eller ikke?

Skrevet

Jeg stoler jo på han. Men jeg hater tanken på at han skal ha kontakt med andre jenter ute i fylla på den måten, jeg blir SYK av å tenke på at lettkledde jenter skal være i nærheten; selvom han ikke tar på dem! Jeg vil ikke at han skal se, eller tenke på slike ting, og det er fryktelig slitsomt og jeg kan ikke kontrollere det. Jeg er nok sykelig sjalu, atten år, fryktelig usikker og destruktiv. Men av og til klarer jeg å styre tankene mine, det er jo MEG han er med, meg han elsker, han vil aldri gå fra meg....

Men jeg svetter, blir kvalm osv, bare når vi ser pene jenter på tv, har grått MANGE ganger ford han leser FHM av og til, liker ikke at han ser på MTV pga musikkvideoer. Det er så teit. Jeg skulle ønske det ikke var sånn. Jeg er jo pen, blond, ikke feit. Jeg er likevel så utrolig usikker, redd for å bli forlatt, han er det beste som har hendt meg, redd for å være alene og uten han - og med å fortsette på denne måten vil det bare ødelegge alt det fine vi har. Han blir sliten av meg, jeg blir kjempesliten av å tenke sånn hele tiden. LIVREDD for at han noengang skal se en stripper, og kanskje i et lite sekund glemme meg og tenke at hun andre var så jævlig deilig.

Men ja jeg vet jeg har problemer, hvis jeg ser det utenifra kan jeg komme med alle argumenter, si at jeg må tenke annerledes. Men. Det er vanskelig. Jeg er klar over hvor teit det høres ut, hallo; tv og blader...... ingenting kan erstatte meg! For noen mnd siden viste han meg noen gamle ting, der var det masse bilder av britney spears osv fra når han var ung. Jeg ble ikke så sjalu der og da, men nå som han digger de nye britney sangene, gimme more osv KLIKKER jeg, nekter å høre på dem....... hvis den kommer når vi kjører bil bytter jeg kanal. UFF...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...