Gå til innhold

Escadas - Moon Sparkle

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilja_*
Skrevet

Hei!

Jeg fikk Moon Sparkle av mannen min i gave i forrige uke, og falt pladask. Akkurat slik parfyme jeg liker. Men, er dette en parfyme som "forsvinner" etter sommeren? Som en slags "summer edition"?

Et annet spørsmål, finnes det andre parfymer som er lik i duft/type? Kunne tenkt meg flere lignende dufter, bare annet merke?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men, er dette en parfyme som "forsvinner" etter sommeren? Som en slags "summer edition"?

Hei!

Escada pleier hvertfall å ha summer edition-parfymer.

Gjest Gjest_Gitte_*
Skrevet

Har Escada kommet med ny parfyme? :-D Så herlig! Er det flere her som har luktet på den? Sammenligne med noen andre parfymer?

Gjest Imsdal
Skrevet

Jeg har den, liker den veeeldig godt!! Lukter litt sånn friskt, men samtidlig er det litt "dybde" (? :ler: ) i den, får assoisasjoner til sommer :rødme:

Kjøpte den på Strawberrynet til ca 200 kr, i butikk her koster den 340 :fnise:

(må beregne litt frakt siden det er parfyme, men om man har nok prosenter på loyaly bonus slipper man toll - under 200 nok) :)

Gjest Imsdal
Skrevet
Hei!

Jeg fikk Moon Sparkle av mannen min i gave i forrige uke, og falt pladask. Akkurat slik parfyme jeg liker. Men, er dette en parfyme som "forsvinner" etter sommeren? Som en slags "summer edition"?

Et annet spørsmål, finnes det andre parfymer som er lik i duft/type? Kunne tenkt meg flere lignende dufter, bare annet merke?

Takk for svar! :)

TROR Escada sine parfymer er noen slags summer editions, men at man kanskje kan få kjøpt dem senere allikevel? Elller da heter det kanskje ikke summer editions lenger :klø:

Jeg liker godt escada sin Rockin' Rio, synes den kanskje er samme type duft, selv om de ikke dufter det samme :) Synes jeg da ;)

Skrevet
Jeg liker godt escada sin Rockin' Rio, synes den kanskje er samme type duft, selv om de ikke dufter det samme :) Synes jeg da ;)

Ja, den er god :jepp:

Får man tak i den lenger? Syns å huske at det var summer edition.

Har så lyst på ny, sommerlig parfyme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...