Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei. Hvordan finner man de rette fargetonene på lipglos, leppestift, rouge, øyeskygger osv?

Jeg har en litt gulaktig hudtone tror jeg.

Da jeg hadde bleket (les: GULT) hår, så jeg alltid kjemperød/rosa ut i ansiktet, så varme gulfarger holder jeg meg i hvertfall langt unna. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Øyenskygger kan man hvertfall finne ut i fra øyenfarge. De fleste kan bruke bruntoner. Det er nøytralt og kledelig på de fleste, samtidig kan brunt fremheve.

Endret av Saeria
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hvordan vet man hva slags bruntoner (varme/rødlige versus kalde/grålige bruntoner) man passer? :)

Skrevet

Det tror jeg kommer litt an på om du kler varme eller kalde farger og muligens litt på øyenfargen din.

Det spm kan være lurt, er å få et make up kurs på f.eks. body shop eller Make up store. Da kan du nok få noen gode pekepinner på hva som kler deg, og du kan spørre noen som faktisk ser deg, hvilke farger du har og som kan legge de fargene du kler på deg mens du ser på.

Skrevet

Vet ikke hvor lett du ser feil farger på folk, men det rimelig enkelt å se hva som blir helt feil og hva som er riktig.

Du kan jo f.eks. stikke innom Estetique eller liknende, mange der som er flinke på å se hva som vil passe deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...