Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Challabe
Skrevet

Hei!

Jeg har naturlig rød-blondt hår og har derfor ganske blek hud i tillegg.

Noen som kan anbefale en selvbruningskrem som vil se naturlig ut på min bleke hud? Viktig at forandringen ikke blir altfor drastisk, men at det blir en fin gyllen farge :)

Videoannonse
Annonse
Gjest hyggelig
Skrevet

Hva med å prøve fuktighetskrem tilsatt selvbruning først? da er det lettere å ikke få skjolder o.l., og du kan stoppe hvis du ser du blir oransj ;)

Gjest endeligbrunelegger!
Skrevet

Heisann!

Jeg er ganske lys i huden selv, og får ALDRI farge på lår og legger... Men på lørdag kjøpte jeg en ny bodylotion fra Nivea, som inneholder selvbruning, og den er KJEMPEFIN! Det tar et par dager før man ser at det begynner å komme farge, men nå er jeg superfornøyd!! Titter på leggene mine hele tiden :ler:

Syns det ser ganske naturlig ut, og det har heller ikke blitt ujevnt- hvilket det ble da jeg prøvde selvbruning en gang. Vel, det skader i alle fall ikke å prøve. Du får kjøpt den på f.eks. H&M og Vita for ca 60kr. Lykke til!

Gjest Challabe
Skrevet

Hmm, takk for svar :) Kjøpte meg L'oreal sin selvbruning idag, så får se hvordan det funker ;) Hvis det blir for ille skal jeg prøve Nive eller Dove ja :D

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg har kjøpt den som kommer fra Dove. Den finnes i to utgaver, en for lyse personer og en for middels/mørke personer. Til tross for at jeg kjøpte den som er for lyse personer, var nøye med innsmøring og brukte nøytral fuktighetskrem på tørrere hudområder først, ble resultatet gulstripete. Kan ikke anbefales!

Skrevet (endret)

Jeg er også rødtopp med ekstremt dårlig sommerhud. Bruker også sånne bodylotioner med selvbruning. Nå veksler jeg mellom Dove og Natursan, fordi jeg har fått begge disse gratis ;) Bruker de ikke hver dag, men nok til å få litt farge ;) Genial for dem som har selvbruningsskrekk :)

Endret av Aurela
Skrevet

Enig om at Nivea sin er veldig god. Den gir virkelig ikke skjolder! Kommer heller ikke så altfor mye farge for hver gang, så da tror jeg den skal gå greit for deg. Fin og naturlig farge også! :)

Skrevet

Hei! Har du lys hud, bruk mild selvbruning og bygg heller på med flere tynne lag etter hvert. Viktig å bruke en body-exfoliator (Cliniques sparkle skin er veldig bra!) før du tar på selvbruningen. Deretter er det lurt å bruke en vanlig bodylotion for å dekke "tørsten" huden din har etter fuktighet (Clinique all about moisture er god). Ta på litt ekstra bodylotion der du er ekstra tørr som albuer, knær osv. Da blir det ikke så lett ugjevnheter.

Så er det selvbruningen sin tur. Jeg vil anbefale Cliniques self-sun (lys hud/fair), eller den nye bodylotionen til Clinique som er tilsatt litt bare litt selvbruning.

Skrevet

Prøv Dove summer glow, fuktighetskrem med selvbruner-effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...