Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, kanskje et litt rart spørsmål, men here goes nothing:

Hvordan gjør dere det med sokker når dere trener? Bruker dere det samme paret dere har på fra før av? Eller tar dere et nytt par? Hva gjør dere i såfall når dere skal hjem fra trening? Enda et nytt par? Tar på de fra tidligere på dagen igjen?

Jeg er helt n00b som dere skjønner, so bare with me :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hvis jeg går i bukse, bruker jeg de samme sokkene. Går jeg i skjørt og strømpebukse, tar jeg på rene treningssokker. Og da et nytt par eller tilbake til strømpebukse etterpå.

Og du?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker de samme jeg går i, og så skifter jeg til rene etterpå. Ble bare nysgjerrig på hva dere andre gjør, om det finnes en "riktig" sokkekodeks jeg ikke er innviet i enda :P

Skrevet

Jeg skifter sokker,ofte de j går i et litt lang og varme.'

Skifter til korte tynnere ankel sokker og kastes på vask etter trening.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trener i de sokkene jeg hadde på meg fra før. Det er da overhodet ikke noe vits å skifte til rene sokker for å trene, med mindre man har på seg nylonstrømper eller lignende. Etter jeg har dusjet tar jeg selvsagt på meg rene sokker.

Skrevet

Hehe, litt rart spørsmål ja, men jeg har jo tenkt over det selv. Går gjennom en haug med sokker jeg, har alltid flere i treningsbagen. Skifter av og til før trening, hvis jeg tilfeldigvis har på meg et par sokker jeg ikke synes det er digg å trene i. Etter trening skifter jeg til et nytt par som jeg går hjem i, siden jeg skifter fra joggesko til vanlige sko som jeg ikke vil gni inn med gymsokk-lukt. Så dusjer jeg hjemme og tar på meg et nytt par etter det igjen.

Huff, jeg er et miljøsvin.

Skrevet

Hvis jeg ikke har på meg treningssokker i utgangspunktet så bytter jeg. Når jeg jogger syes jeg det er viktig med sokker som ikke har sømmer som kan gnage og som passer god på foten slik at det ikke blir friksjon mellom sko, sokker og foten. Jeg hater gnagsår... ;)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Tar på meg et par om morgenen som jeg passer på at jeg kan trene i, så gjør jeg det, og så skifter jeg til rene sokker før jeg går hjem fra trening for jeg liker ikke svette sokker i skoene :)

Skrevet

Jeg skifter til ankelsokker før jeg trener, etter at jeg har dusja tar jeg på ny sokker igjen. Jeg bruker sokker i alle varianter, mest nylonsokker i sko på jobb også ankelsokker når jeg trener og vanlig bomullssokker hjemmme/fritid.

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jeg går alltid hjem først og da tar jeg på treningsklær og sokker. Bytter ikke etter trening heller, skal rett hjem for å dusje (bytter bare innesko og tar på tørr overdel).

Gjest Til Mrs.Bond
Skrevet

Har du Mrs.Bond sett at du har en tråd på forumet PERSONLIG MELDINGER som er tilegnet DEG? :fnise:

Du har en egen tråd og har hatt det lenge men DU har jo ikke sett den enda.............

Gjest Tjihi :)
Skrevet

Tjihi, måttte liksom si det til deg da :)

Ser du er på den aktuelle fine tråden som er til deg og om deg :klemmer:

Ville værtille om du gikk glipp av den da så ha meg unnskyldt for at jeg sporet av tråden her inne :sjenert:

Skrevet
Har du Mrs.Bond sett at du har en tråd på forumet PERSONLIG MELDINGER som er tilegnet DEG? :fnise:

Du har en egen tråd og har hatt det lenge men DU har jo ikke sett den enda.............

jeg så den i dag/natt, ja ;)

ENDELIG!

Skrevet

Jeg har alltid på meg dusjesokker også. :fnise:

Gjest Tigress
Skrevet

Eg legg vekk dei eg har brukt om dagen, tek på meg treningssokkar, og etter dusjen tek eg på meg nye sokkar. Eg brukar ikkje dusjsokkar :) men til gjengjeld brukar eg gummisandalar i dusjen.

Skrevet

Bruker de sokkene jeg går i og så skifter til et rent par etterpå.

ellers bruker jeg av og til sokker som er laget for trening.

Skrevet

Jeg skifter til treningssokker samtidig som jeg skifter til treningstøy. Orker ikke å trene i vanlige sokker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...