Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 er ny her inne og har enda ikke fått meget brukernavn! selv er jeg 19 år gammel og lurer påen ting! jeg har en kjæreste deili er det, det skal det ikke legges skjul på! vi har hatt et fantastisk forhold i over et par år nå! vi storkoseer oss i hverandres nærvær og ingenting passer som fot i hose som oss to! vi er bare skapt for hverandre og glir lett sammen! men så kommer det store problemet, han er av utenlandsk opprinnelse, men har bodd i Norge hele sitt liv og ikke besøkt sitt hjemland noensinne! men det hjlper ikke for det! jeg er av den litt sjenerte personen som ikke står fornan alt og alle med stolthet! liker å ikke synes og vil helst ikke bli sett! men det er jo et faktusm at når du går hånd i hånd med en "svarting" som mange vil kalle det, da blir man lagt merke til! og som jeg da tenker og tror, er at alle ser på meg og bare på meg! jeg føler de peker snakker og visker bak ørene mine! kan ikke være stolt av det når jeg går på åpen gate! og jeg klarer ikke se dem inn i øynene! jeg ser fremtiden med han,men vi kan ikke låse oss inne for alltid og evig heller! så det jeg da vil spørre dere om er, hvordan ville dere sett på meg dersom jeg kom gående håndi hånd lykkelig nedover gata med han,mens dere passerer med deres egne "hvite" kjærester? tenker dere stygt om meg? tror dere jeg er en billig norsk jente slik som jeg tror dere tror? håper så veldig på svar,da dette bekymrer meg og ødlegger hverdagen for meg betydelig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 Hei du! Jeg ville ikke løftet et øyenbryn dersom jeg møtte dere på gaten. (Med mindre jeg syns dere var søte sammen, og nevnte det for noen andre ) Jeg har personlig ingen invendinger mot folk med utenlands oprinnelse. Det er det uheldigvis andre som har, og det er forferdelig synd! Jeg syns ikke du skal bekymre deg noe over dette. Så lenge dere har det flott sammen, skal dere vise at dere har det også. Ingen har noe med hvem du er sammen med så lenge du er lykkelig! Du skal være stolt av den du er, og den du er sammen med! Ønsker deg lykke til i møte med andre som kanskje ikke har det samme synet som jeg på slike ting! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. april 2002 #3 Del Skrevet 9. april 2002 Det viktigste er vel hvordan du ser på dere og hva du tror om dere. "Alle andres" syn og tanker burde vel være ganske underordnet hva? Hadde aldri falt meg inn å se på deg som billig, men veldig, veldig heldig som har funnet en du er glad i. Det er ikke alle forunt. Kos deg med kjæresten din og ikke gå rundt og mistenk andre for dumme tanker; ofte tillegger en andre tanker de slett ikke har! _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-04-10 07:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 tusen takk skal dere ha! det hjelper så meget å lese at faktisk så er det folk somikke tenker negativt om meg ogmin være måte og hvem jeg er forelsket i! det hjleper ganske masse i lengden! takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #5 Del Skrevet 9. april 2002 Senest i går satt jeg å så på et forelsket par på t banen-han var helt mørk og hun helt lys-husker at jeg tenkte "så nydelige de er" ikke bare fordi de så så forelsket ut,men også fordi ulikheter er spennende og vakkert-uansett form!! Kos deg,og nyt kjærligheten dere deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 9. april 2002 #6 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg synes virkelig det er trist at dette i det hele tatt er et tema. Jeg tenker ingenting når jeg ser deg og kjæresten, bortsett fra kanskje at du hadde fin jakke, eller at han var fin på håret. Hvorfor skulle jeg TENKE noe? Hva skulle jeg tenke? Får ikke helt med meg problemstillingen - hva tror du folk tenker? Hvilken formening forventer du at andre mennesker gjør seg opp om dere? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #7 Del Skrevet 10. april 2002 -amanda- jo jeg er livredd for at folk skal tenke stygge ting om en norsk jente som er sammen en utelandsk! du vet jo selv at før i tiden så folk veldig ned på dette! jeg mener selv at vi lever u 2002 og at slikt skulle ikke lenger vært et problem, men fakltumet er det at det faktisk er et problem! enda vet jeg om mennesker som faktisk har rasistiske tanker om dette, dette spesielt de eldre, men det er jo fordi de er vant til noe annet og hadde et helt annet syn for en lang tid tilbake! jeg er redd for at de skal ha dette og ikke bare de men også andre unge mennesker! jeg er redd de skal tenke jeg er en en hore som blir sammen en slik! jeg er redd for alle stygge tanker! takk for gode svar!!:)settes veldig pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 10. april 2002 #8 Del Skrevet 10. april 2002 Hmm, jeg skjønner at det er et faktum når du sier det. Det har bare aldri vært en tanke for meg, derfor så jeg ikke problemet. Det første du bør gjøre selv, er å slutte å tenke på ham som en "slik". Han er ingen "slik", ingen "neger", ingen "innvandrer", han er "ham". Det sier jo litt at selv du tenker slik om ham - da er det ikke så rart (synd, selvsagt) at andre også gjør det. Eller tenker de det egentlig? Du tror ikke det kan være du som tillegger andre tanker og hensikter som ikke eksisterer? I enkelte av tilfellene, om ikke annet? ...men bimbo? Billig? Jøss. Jeg blir litt forvirret - hvor kommer disse tankene fra?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #9 Del Skrevet 10. april 2002 -amanda- takk for nok et svar:) jo jeg har hørt det, noen norske selvfølgelig sier det at dersom de ser norske jenter vil det falle dem inn at disse jentene er stygge og billige og ikke finner seg noenandre! det var slik det ble sett på før i hvert fall! men jeg er da ikke stygg,sier ikke at jeg er pen heller,men ikke stygg på den måten! og jeg er da ihvert fall ikke billig! så det må jo finnes noen unntak! men det er jo det noen tenker! jo klart det kan vøre jeg innbiler meg det errestom det har satt seg fast i hodet mitt alle og enhver glaner...det blir jo som regel sånn...det er synd! men det er godt åog det er hjeldpende og lese atder faktisk ikke alltid er slik og at jeg tar feil! at det er menensker (ihvert fall her inne) som ikke tenker stygt om dette teamet! og det er sant, det er synd at dette skal være et vanskelig stilt tema i 2002!! takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 10. april 2002 #10 Del Skrevet 10. april 2002 Eg tenker heller ikkje noko når eg møter "tofarga" par. Så lenge begge er lykkelgeg, bryr eg meg ikkje i det heile tatt. Eg hadde sjølv ein utanladsk type (asiat), og merka ikkje noko til at folk såg på oss. Trur ikkje dei gjorde det heller! Nei, ikkje plag deg sjølv med slike tankar, det fører ikkje til noko. Vær stolt av typen din og vis alle kor lykkelig du er saman med han!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå