Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Vel, altså... situasjonen er som følger. I lengre tid nå har jeg datet penisen til mannen min (la oss kalle ham Bob). Bob har hele tiden sagt at han skal flytte for seg selv, noe som var en forutsetning fra min side til at jeg i det hele tatt involverte meg. Bob er jo gift og greier, og det tar seg jo ikke ut å drive på med en som er gift. Nå har jeg ventet og ventet - nesten like lenge som jeg har kjent mannen min - og nå gidder jeg ikke å vente lenger. Men altså; hvordan slår jeg opp med Bob på en penest mulig måte? Han er jo veldig søt og omtenksom. Morsom er han også. Det er litt trist, for jeg tror vi ville ha blitt svært så lykkelige sammen. Men vil han ikke løsrive seg, så vil han ikke løsrive seg. Jeg vil gjerne ha tips fra andre som har vært i lignende situasjoner.
Gjest Samlivseksperten Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Men vil han ikke løsrive seg, så vil han ikke løsrive seg. Jeg synes du gir opp veldig lett. Hvis han ikke vil løsrive seg, synes jeg du skal rive ham løs. Menn liker damer som tar initiativ.
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Si han må begynne å tenke med det store hodet!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Det finnes ingen bra måte å slå opp på. Bob blir nok fullstendig knust likevel. Jeg synes du rett og slett skal presentere Bob for din nye flørtDick, så tar han nok poenget.
The Kitten Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Vel, altså... situasjonen er som følger. I lengre tid nå har jeg datet penisen til mannen min (la oss kalle ham Bob). Bob har hele tiden sagt at han skal flytte for seg selv, noe som var en forutsetning fra min side til at jeg i det hele tatt involverte meg. Bob er jo gift og greier, og det tar seg jo ikke ut å drive på med en som er gift. Nå har jeg ventet og ventet - nesten like lenge som jeg har kjent mannen min - og nå gidder jeg ikke å vente lenger. Men altså; hvordan slår jeg opp med Bob på en penest mulig måte? Han er jo veldig søt og omtenksom. Morsom er han også. Det er litt trist, for jeg tror vi ville ha blitt svært så lykkelige sammen. Men vil han ikke løsrive seg, så vil han ikke løsrive seg. Jeg vil gjerne ha tips fra andre som har vært i lignende situasjoner. For en fantasi du har Alice Hilsen The Kitten :banantroll:
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 Jeg synes du gir opp veldig lett. Hvis han ikke vil løsrive seg, synes jeg du skal rive ham løs. Menn liker damer som tar initiativ. Sukk. Ja, jeg var nok redd for det. Men jeg vil jo ikke virke desperat heller. Menn liker ikke desperate damer heller har jeg hørt. Men ok, hvis du synes jeg skal rive ham løs så... ....hæh? Ja, det spørsmålet har jeg stilt meg selv mang en gang. Det er ikke bare bare å forstå seg på det motsatte kjønn (i bokstavelig forstand) Jeg tror det kan hjelpe å sende en SMS Men jeg har ikke mobilnummeret hans... Si han må begynne å tenke med det store hodet! Har han flere hoder??? Kan du utdype? Det finnes ingen bra måte å slå opp på. Bob blir nok fullstendig knust likevel. Jeg synes du rett og slett skal presentere Bob for din nye flørtDick, så tar han nok poenget. Ja, det var det jeg var redd for. Jeg vil jo ikke såre han, men finnes det ingen vei utenom, så må man vel ty til hardere midler - sånn som Dick. Han virker jo som en kraftkar. For en fantasi du har Alice Hilsen The Kitten :banantroll: Hva mener du ?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes du rett og slett skal presentere Bob for din nye flørtDick, så tar han nok poenget. Nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå