Gå til innhold

Hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Hehe, dette blir å sette ting litt på spissen, men det er så mange innlegg her om forhold som den ene parten ikke føler forholdet er bra, ofte er det utroskap eller at mannen er lat, så her et lite "dillemma":

Hva ville du valg;

En mann som var 100% trofast, snill og god og bare vil deg vel, men er dårlig til å gjøre husarbeid så sant han ikke blir spurt, men blir han spurt så gjør han det uten problemer. Han er villig til å gjøre alt for å gjøre deg fornøyd

eller;

en mann som var superflink til å gjøre mye hjemme, lage mat, vaske klær, osv, men som var utro og som til stadighet gikk bak ryggen din?

Hehe, dette er ikke et valg jeg selv står ovenfor, bare lurer på hva dere ville valgt?

Hvis dette var meg, ville jeg valgt han som var 100 % trofast :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får heller være sløv med å hjelpe til hjemme, enn utro. Foretrekker trofaste menn jeg :)

Gjest Casey
Skrevet
Hehe, dette blir å sette ting litt på spissen, men det er så mange innlegg her om forhold som den ene parten ikke føler forholdet er bra, ofte er det utroskap eller at mannen er lat, så her et lite "dillemma":

Hva ville du valg;

En mann som var 100% trofast, snill og god og bare vil deg vel, men er dårlig til å gjøre husarbeid så sant han ikke blir spurt, men blir han spurt så gjør han det uten problemer. Han er villig til å gjøre alt for å gjøre deg fornøyd

eller;

en mann som var superflink til å gjøre mye hjemme, lage mat, vaske klær, osv, men som var utro og som til stadighet gikk bak ryggen din?

Hehe, dette er ikke et valg jeg selv står ovenfor, bare lurer på hva dere ville valgt?

Hvis dette var meg, ville jeg valgt han som var 100 % trofast :)

Det var vel ikke et vanskelig valg...de fleste velger nok han trofaste. Men er dette for å rettferdigegjøre en rotete mann?

Gjest Glad i reiser
Skrevet
Det var vel ikke et vanskelig valg...de fleste velger nok han trofaste. Men er dette for å rettferdigegjøre en rotete mann?

Nei, det er ikke for å rettferdiggjøre noe, det var bare en problemstilling jeg tenkte på fordi det er en del tråder om late og utro partnere! :)

Skrevet

Beskrivelsen av den første mannen stemmer veldig godt med den mannen jeg har i dag, og han ville jeg ikke byttet ut for noe.

Gjest StockDama
Skrevet

Den første...bare å sette opp timeplan om når hans ting skal gjøre, så er det problemet løst også

Gjest Glad i reiser
Skrevet
Den første...bare å sette opp timeplan om når hans ting skal gjøre, så er det problemet løst også

Hehe, da hadde jeg følt meg som mamma og ikke kjæreste :)

Gjest StockDama
Skrevet
Hehe, da hadde jeg følt meg som mamma og ikke kjæreste :)

Hehe, ville ikke følt meg som mamman hans med mindre jeg gjorde alle oppgavene for han itillegg. Men det kommer aldri til å skje.

Å drive å minne mannen om hva som må gjøres er også litt "mamma aktig"...så feil blirre nå lell.

Skrevet

Jeg ville ha giftet meg med mann nummer en og ansatt mann nummer to som hushjelp. :Nikke:

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg vil helst ha en rotete og utro mann.

:ironi:

Skrevet

Nr 1 hørtes ut som gubben min :fnise:

Gjest Glad i reiser
Skrevet
Hehe, ville ikke følt meg som mamman hans med mindre jeg gjorde alle oppgavene for han itillegg. Men det kommer aldri til å skje.

Å drive å minne mannen om hva som må gjøres er også litt "mamma aktig"...så feil blirre nå lell.

Sant, sant, men så er det kanskje ofte vi jenter mener vi skal bestemme når og hvordan ting skal skje :) Hvis jeg skal gjøre noe, kan det godt vente før jeg gjør det, spør jeg han skulle det helst skjedd før jeg spurte ;)

Gjest Oxford
Skrevet

Min samboer høres ut som førstnevnte, og jeg er veldig fornøyd med akkurat det. Den dagen han eventuelt blir nummer 2, er det rett ut! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har akkurat en som nr 1, klar jeg skulle ønske han tok i mer i heimen noen ganger, men han setter STOR pris på det jeg gjør og han er trofast!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...