Gå til innhold

I dag fant jeg¨på å leke luremus på trikken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Har dere noengang sittet på en trikk med kort skjørt, beina fra hverandre mot mitgangen hvor det sittet menn i retning deg, slik at de ser trusa. Uten at du ser mot dem, så tar du hånden sakte ned til beina og bare streifer musa

Anbefales på det sterkeste. Og når du går av, så kan du tydelig se at noen har fått en kule i buksa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feiging, sier jeg. Dette er jo bare light-versjonen av Sharon Stones lek.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

DET ville jeg likt å se, ja :-)

Skrevet

farlig lek i disse voldtekts dager vil jeg tro....

Gjest Gjest
Skrevet
Har dere noengang sittet på en trikk med kort skjørt, beina fra hverandre mot mitgangen hvor det sittet menn i retning deg, slik at de ser trusa. Uten at du ser mot dem, så tar du hånden sakte ned til beina og bare streifer musa

Anbefales på det sterkeste. Og når du går av, så kan du tydelig se at noen har fått en kule i buksa..

Er det noe kult assa?

Himmel og helvete så mye dumt og idiotisk barnslig!

Hva skal det være godt for? Om du selv blir kåt av det så er det vel greit nok, men at noen pirres av det sier jo litt om dem da, de menna du klarte å pirre med det dustepåfunnet ditt du har sett i en film!

Mye flotte mannfolk som lot seg imponere der eller? Nei, tenkte meg det!

Bare fortsett du, men det er du som får rare blikk etterhvert.....

Skrevet

Hva skal det være godt for? Om du selv blir kåt av det så er det vel greit nok, men at noen pirres av det sier jo litt om dem da, de menna du klarte å pirre med det dustepåfunnet ditt du har sett i en film!

Vil ikke bli overrasket om et par på trikken ble det nei :)

Skrevet

:fnise:

Jaja.... fint for deg!

Gjest StockDama
Skrevet

Eh...tror jeg står over gitt =p

Skrevet
Er det noe kult assa?

Mye flotte mannfolk som lot seg imponere der eller? Nei, tenkte meg det!

Bare fortsett du, men det er du som får rare blikk etterhvert.....

Hvis det er noen som har problemer her så er det ivertfall de som svarer slik som dette.

Mannen ble tatt på fersken i å titte uansett, det hun gjorde synes jeg egentlig bare var en artig greie. Sikkert spennende for TS. Og han fikk som fortjent.

Jeg tror selv jeg ville blitt sykt flau i samme situasjon, siden det hadde betydd at jeg hadde blitt busta.

Artig historie.

Gjest GinaTricot
Skrevet

Haha, råbra!! :hoho:

seriøst, må jeg prøve selv ass!

få høre flere slike historier!! :duskedame:

hahahahah

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke rart det er mange voldtekter... herregud...hvor dum går det an å bli?

Gjest Gjest
Skrevet

Det heter ikke "kule", det heter "kul". Å få en kule i buksa er heldigvis ikke daglig kost på trikken.

Det der er forresten ikke luremus, det er semiblotting, men for all del, hadde du moro av det, skadet det jo ingen.

Luremus er når du får de til å tro at de skal få pule deg, men backer ut.

Gjest Gutt92
Skrevet
Ikke rart det er mange voldtekter... herregud...hvor dum går det an å bli?

Du mener altså at voldtekt omtrent er en selvfølge bare fordi hun spriker med beina på trikken ? Hvor dum det går an å bli ? Tja, tror nok du har sprengt noen grenser der ja..

Skrevet

HAHAHHA!! vet ikke om jeg skal le eller grine.. uffamei..

Skrevet

Så teit..! Hadde jeg sett noe sånt hadde jeg nok ledd av deg! Det virker temmelig desperat.

Gjest Gjest
Skrevet
Så teit..! Hadde jeg sett noe sånt hadde jeg nok ledd av deg! Det virker temmelig desperat.

slenger meg paa her! Du hoeres ganske syk ut.... Jeg hadde LIKT AA sett hva som hadde skjedd om det var en MANN som hadde sittet som deg, og blottet skrittet sitt... Da hadde vel trikken blitt evakuert, med kvinner og barn ut foerst, for saa at tv2 kom paa stedet og lagde en reportasje.

Slike kvinner som deg er ikke helt gode i hodet sitt. Kan du ikke bare joine strippeline? Hoeres ut som du passer inn der...

Skrevet
Det heter ikke "kule", det heter "kul". Å få en kule i buksa er heldigvis ikke daglig kost på trikken.

Haha, stakkars mannen! Og ingen ringte ambulanse?!?

Gjest Sativa
Skrevet (endret)

Ja du og du, det var jammen kult og tøft av deg.

Patetisk...

Endret av Kari
Skrevet
LOL ! Skaff deg en hobby :fnise:

Høres ut som hun har funnet seg en.. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...