Nausicaä Skrevet 2. juni 2008 #1 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Skal i bryllup i juli og tenker å gå men en kjole jeg selv liker veldig godt. Selv om den er noen år gammel, har jeg bare brukt den en gang før. Derfor tenkte jeg å biruke den i dette bryllupet. Skal gå med bunad deler av dagen, men det er jo så varmt og tungt å gå med, så derfor tenkte jeg å bytte til kjole om kvelden. Men blir denne kjolen for hvit? http://bildr.no/view/207692 Edit: skal forresten ha en mørk blå bolero/cardigan utenpå Link endret iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 2. juni 2008 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillebøll Skrevet 2. juni 2008 #2 Del Skrevet 2. juni 2008 Nei det synes jeg ikke. Den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 2. juni 2008 #3 Del Skrevet 2. juni 2008 Syns du helt fint kan bruke den i bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. juni 2008 #4 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg syns du kan bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. juni 2008 #5 Del Skrevet 2. juni 2008 Syns fint du kan bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 2. juni 2008 #6 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke for hvit, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #7 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke for hvit, synes godt du kan bruke den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 2. juni 2008 #8 Del Skrevet 2. juni 2008 Enig med de andre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 2. juni 2008 #9 Del Skrevet 2. juni 2008 Fin kjole! Nei, den var ikke for hvit så jeg ville brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #10 Del Skrevet 2. juni 2008 Denne er ansolutt IKKE for hvit nei. Kjempefin kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 2. juni 2008 #11 Del Skrevet 2. juni 2008 Helt enig med alle de andre, kjempefin kjole og ikke for hvit til bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. juni 2008 #12 Del Skrevet 2. juni 2008 Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 2. juni 2008 #13 Del Skrevet 2. juni 2008 Enig med alle de andre jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. juni 2008 #14 Del Skrevet 2. juni 2008 Det var en utrolig nydelig kjole! Og den er absolutt ikke for hvit Kos deg i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 2. juni 2008 #15 Del Skrevet 2. juni 2008 Fin kjole! Den er ikke for hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk skal dere ha, glad for at så mange liker kjolen. Ville bare være på den sikre siden, vil ikke at den kommende kjærestes-brors-kone (eller andre) skal mislike bekledningen min sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. juni 2008 #17 Del Skrevet 2. juni 2008 Nydelig kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 2. juni 2008 #18 Del Skrevet 2. juni 2008 Den går fint i bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2008 #19 Del Skrevet 2. juni 2008 Kjempefin kjole som absolutt kan brukes i bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oxford Skrevet 2. juni 2008 #20 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er helt enig med alle andre som har skrevet i tråden: Fin kjole og den er ikke for hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå