Nausicaä Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Skal i bryllup i juli og tenker å gå men en kjole jeg selv liker veldig godt. Selv om den er noen år gammel, har jeg bare brukt den en gang før. Derfor tenkte jeg å biruke den i dette bryllupet. Skal gå med bunad deler av dagen, men det er jo så varmt og tungt å gå med, så derfor tenkte jeg å bytte til kjole om kvelden. Men blir denne kjolen for hvit? http://bildr.no/view/207692 Edit: skal forresten ha en mørk blå bolero/cardigan utenpå Link endret iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 2. juni 2008 av Trille
Aurela Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Fin kjole! Nei, den var ikke for hvit så jeg ville brukt den
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Denne er ansolutt IKKE for hvit nei. Kjempefin kjole!!!
Gjest Helen Parr Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Helt enig med alle de andre, kjempefin kjole og ikke for hvit til bryllup!
Frigg Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 Det var en utrolig nydelig kjole! Og den er absolutt ikke for hvit Kos deg i bryllup
Nausicaä Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk skal dere ha, glad for at så mange liker kjolen. Ville bare være på den sikre siden, vil ikke at den kommende kjærestes-brors-kone (eller andre) skal mislike bekledningen min sterkt.
Saeria Skrevet 2. juni 2008 #19 Skrevet 2. juni 2008 Kjempefin kjole som absolutt kan brukes i bryllup.
Gjest Oxford Skrevet 2. juni 2008 #20 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er helt enig med alle andre som har skrevet i tråden: Fin kjole og den er ikke for hvit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå