Gå til innhold

Lim/teip

Anbefalte innlegg

Gjest MoLiza
Skrevet

Hva slags lim/teip kan jeg bruke for å sette bilder inn i fotoalbum? Vanlig limstift får jo bildene til å krølle seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags lim/teip kan jeg bruke for å sette bilder inn i fotoalbum? Vanlig limstift får jo bildene til å krølle seg.

Jeg bruker dobbeltsididteip fra fotobutikker/panduro/clas olshon. Denne teipen kommer på en "rull" med masse små biter på kanskje 0,5x0,5 cm. Etter å ha begynt med disse blir lim bare noe tull og kløll :gjeiper: Men, hvis du skal kjøpe sånne er de ofte billigst på clas olshon hvis du har det i nærheten..

Skrevet

De kommer i sånne pakker, bare at de pleier å ha en annen logo da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker en sånn "rollertape". Vet ikke helt hva de heter, men de ligner på disse korrekturtapene man får på en flat boks som man stryker over området man vil gjøre hvitt.

Sånne rollertape-greier selges på fotoforretninger og i hobbybutikker. Jeg vil tro du får de på bokhandelen også. Veldig kjekke og hendige. Bildene bølger ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kjøpt hjørner til bildene, altså sånne små plasthjørner med lim bak. Ellers har jeg et spraylim som ikke krøller bildene og som gjør at de kan taes av igjen (om man venter en stund med å lime dem på papiret). Hjørnene kjøpte jeg i fotobutikk, limet husker jeg ikke, en kunstmateriellhandel, kanskje :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...