Gjest sverre k Skrevet 8. juni 2008 #82 Skrevet 8. juni 2008 Samboeren har 18cm og den er perfekt for meg Hva er omkretsen hans?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #84 Skrevet 8. juni 2008 nøye Det er jo nøye om den er lang og tynn som en spiker, eller om den er lang og tykk!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #85 Skrevet 8. juni 2008 Idealstørrelsen er nok 14-15 cm for meg. Og rundt 11-12 cm i omkrets. Det er mer enn nok for å fylle meg opp.
Kristin1 Skrevet 9. juni 2008 #86 Skrevet 9. juni 2008 Her er et intervju med han som påstår at han har verdens største penis, på et nederlandsk talkshow. Mildt underholdene, men han er en snodig fyr... http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,progid=jen...ain.xml/796.wvx Nei uff, for en ekkel fyr da! Se på'n i den hvite tightsen i parken, passe feit og skrytete. Selv om jeg er fan av store kuker, ville jeg ALDRI nærmet meg han der! Ikke noe galt med kuken, men når den henger på feil mann kan det være det samme. Æsj! What a waste.....
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #87 Skrevet 9. juni 2008 Nei uff, for en ekkel fyr da! Se på'n i den hvite tightsen i parken, passe feit og skrytete. Selv om jeg er fan av store kuker, ville jeg ALDRI nærmet meg han der! Ikke noe galt med kuken, men når den henger på feil mann kan det være det samme. Æsj! What a waste..... Du synes ikke det er noe galt med størrelsen når den var som dildoen + litt tjukkere?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #88 Skrevet 9. juni 2008 Du synes ikke det er noe galt med størrelsen når den var som dildoen + litt tjukkere? Jo større jo bedre er det opplest og vedtatt her på KG.
Kristin1 Skrevet 9. juni 2008 #89 Skrevet 9. juni 2008 Du synes ikke det er noe galt med størrelsen når den var som dildoen + litt tjukkere? Nei som jeg sier er det digg m stor kuk. Jo større jo bedre, ja! Men det er meg det da. Men herregud, man har ikke sex KUN fordi typen har stor, og det er denne fyren et godt eksempel på.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #90 Skrevet 10. juni 2008 Når den er omtrent som en flaske Dr.greves Intimvask men med samme tykkelse som flasken hele veien, hva er den egentlig da? Har ikke noe å sammenligne med, og dama kan man ikke stole på (Litt tynnere enn Dr.Greves, men samme lengde)
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #91 Skrevet 10. juni 2008 Om man titter på kondomeriets sider etc så har de aller fleste vibratorer og dildoer omkrets på rundt 12 cm. Antar de har gjort ganske grundig research på hva den gjennomsnittlige kvinnen faktisk ønsker seg....
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #92 Skrevet 10. juni 2008 Om man titter på kondomeriets sider etc så har de aller fleste vibratorer og dildoer omkrets på rundt 12 cm. Antar de har gjort ganske grundig research på hva den gjennomsnittlige kvinnen faktisk ønsker seg.... Og det er de normale som man selger mest av også.....
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #93 Skrevet 11. juni 2008 Har dere noen kommentarer til størrelser i slapp tilstand også?
pleiepike Skrevet 11. juni 2008 #94 Skrevet 11. juni 2008 Det viktigste er at en blir tilfredsstilt uavhengig av størrelsen.. Ikke for liten, for da kjenner du ikke noe, og ikke for stor.. da gjør det vondt.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #95 Skrevet 11. juni 2008 Selv om svært mange kvinner foretrekker penisene tykke og lange (stort utstyr), så ikke så stort som verdens største da liksom...det ble ekstremt.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #96 Skrevet 12. juni 2008 Har aldri målt den, men jo større jo bedre. Den må jo merkes!
krisfo Skrevet 13. juni 2008 #97 Skrevet 13. juni 2008 Kjæresten min ha 22-23.. Det er ikke noe problem når vi har sex. Men er avhengi av at vi varmer opp slik at jeg blir våt nokk, og må av og til sarte litt rolig, ellers kan det bli vondt. Så heelt inpulsiv kan vi ikke aaalltid være Men er fornøyd med den i massevis!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #98 Skrevet 14. juni 2008 Typen min har en herlig pikk på 11 cm, og det er mer enn nok for meg. Han er herlig på all områder, og tilfredsstiller meg fullstendig!
Gjest Casey Skrevet 15. juni 2008 #99 Skrevet 15. juni 2008 Typen min har en herlig pikk på 11 cm, og det er mer enn nok for meg. Han er herlig på all områder, og tilfredsstiller meg fullstendig! Så fint for deg.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #100 Skrevet 15. juni 2008 Det viktigste er at en blir tilfredsstilt uavhengig av størrelsen.. Ikke for liten, for da kjenner du ikke noe, og ikke for stor.. da gjør det vondt. Så det du sier er at mannen er ansvarlig for kvinnens orgasme ved hjelp av pikken? Eller vil du omformulere den setningen lit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå