Buster Skrevet 5. juni 2008 #61 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har også den rette størrelsen i forhold til denne tråden :-) og gleder meg over det. Den er nemlig 17 og rimelig tykk og snorrett. Ville ikke byttet ut denne for VELDIG mye penger en gang om jeg kunne, men måtte tatt en 20-24cm kuk......
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #62 Skrevet 5. juni 2008 Jesus H. Tapdancing Christ! Hva var det md ordet "seriøs" som ikke kom gjennom? Sier gjesten som baserer sin egen "statistikk" på sin egen penis og følelser. Ett ord til deg; "Kinsey".
Gjest Gutt92 Skrevet 5. juni 2008 #63 Skrevet 5. juni 2008 Sier gjesten som baserer sin egen "statistikk" på sin egen penis og følelser. Ett ord til deg; "Kinsey". Kinsey-undersøkelsen er jo helt latterlig useriøs. Her er det en post, hvor en person har funnet resultatene fra en lang rekke undersøkelser, så tro hva du vil. "The four studies reported average erect lengths ranging from 5.35" BPEL to 5.88" NBPEL" Altså, alle undersøkelsene her kom UNDER 15 cm. En undersøkelse gjort på 80 menn i USA, fikk en gjennomsnittstørrelse på 5.01", altså 12.7 cm.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #64 Skrevet 5. juni 2008 Sier gjesten som baserer sin egen "statistikk" på sin egen penis og følelser. Ett ord til deg; "Kinsey". Tror du at du får et representativt utvalg til å stå på kommando(!) for at en forsker skal måle penisen din? Jeg har lest om Kinsey, og alle som har penis selv VET at dette ikke kan tas seriøst. Jeg baserer det jeg tror på det jeg faktisk har opplevd selv. Førstehåndsinfo, y`know.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #65 Skrevet 5. juni 2008 Og det ville blitt fjernet igjen innen ett minutt. Enn om jeg skrev at snittet i Trøndelag er 8mm enn resten av landet? Hvis du ikke skjønner hvor jeg vil, er det ikke mulig å forklare det heller |
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #66 Skrevet 5. juni 2008 Eg blei faktisk veldi overraska over svara her, att jenter flest liker rundt 15 cm. Og att mange ikkje klare å ta mykje lenger, eg har 17.5cm men har aldri opplevd å bunna nokken trukke eg. Isåfall er det veldi dårli gjort av jenta å ikkje sei ifra. hvis du har 17,5 cm pikk og har hatt den helt inni ei mus, så har du bunna garantert. i og med at en vagina bare er 15 cm lang. og vi jenter driver ikke å forteller gutta dersom de bunner oss "takk for sexen, forresten; du bunna meg!"
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #67 Skrevet 5. juni 2008 hvis du har 17,5 cm pikk og har hatt den helt inni ei mus, så har du bunna garantert. i og med at en vagina bare er 15 cm lang. og vi jenter driver ikke å forteller gutta dersom de bunner oss "takk for sexen, forresten; du bunna meg!" oohh!!! eg trudde dei fleste jenter ikkje klarte lavere og uttrykke seg ved bunning. Det er ikkje akkurat smertefritt...trur dei fleste jenter ville sagt Auu eller...ta det litt rolig er du snill... Eg gjer det iallefall, men har nesten aldri opplevd bunning...sNAKK OM SELVPINING dersom de ikkje seier det til gutten.
Gjest Perra Skrevet 5. juni 2008 #68 Skrevet 5. juni 2008 oohh!!! eg trudde dei fleste jenter ikkje klarte lavere og uttrykke seg ved bunning. Det er ikkje akkurat smertefritt...trur dei fleste jenter ville sagt Auu eller...ta det litt rolig er du snill... Eg gjer det iallefall, men har nesten aldri opplevd bunning...sNAKK OM SELVPINING dersom de ikkje seier det til gutten. hM, Dere vet han porr fyren, Mandigo, som har en penis på 29.85 cm har jeg sett gå rett inn i musa på en jente. Så hvordan kan da 15cm være det meste?
Gjest glamourgirl Skrevet 6. juni 2008 #69 Skrevet 6. juni 2008 Jeg, for eksempel, liker å bli bunnet... Og jeg har blitt det uavhengig av størrelse. Det har med stilling å gjøre, og også med teknikk. I tillegg har kvinner ulik lengde på vagina, så at alle vaginaer er 15 cm er bullshit....
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #70 Skrevet 6. juni 2008 Jeg, for eksempel, liker å bli bunnet... Og jeg har blitt det uavhengig av størrelse. Det har med stilling å gjøre, og også med teknikk. I tillegg har kvinner ulik lengde på vagina, så at alle vaginaer er 15 cm er bullshit.... Helt riktig! Noen har jeg ikke klart å bunne i det hele tatt, mens andre har jeg ikke fått inn hele på, og har måttet være veldig forsiktig. Tror vi kan stole på forskerne som forteller oss at det er like store varianter i størrelser hos kvinner som hos menn.
Gjest Gammel bruker Skrevet 6. juni 2008 #71 Skrevet 6. juni 2008 Helt klart opptatt av pikk, er jo noe av det gøyeste i verden! Mhm, og jeg skriver at det ikke er størrelsen det kommer an på, men mannen, og det har jeg, håper jeg, skrevet i fem år også... Det husker jeg ikke, men det har du sikkert. Men stalk meg du! Næh, gidder ikke. Bare vet at like sikkert som at Far til 2 skriver i barnefordelingstråder, skriver du og aline i pikkstørrelsestråder. Men bare bra det. Sunne jenter skal ha sunne interesser! (Har du pikk? ) Åh sånn stalking! Ja, gjerne! *mottar en susende ørefik av samboer*
Gjest glamourgirl Skrevet 6. juni 2008 #72 Skrevet 6. juni 2008 Huff da! Ikke tenk på meg i samme åndedrag som BARNEFORDELINGSSAKER... Men jeg prøver vel, febrilsk å si at det er mannen og ikke pikken det kommer an på... Og, jeg har tydeligvis ropt for døve ører like lenge, og har nå altså blitt registrert som hun som alltid bryr seg om størrelse... Snakker om å føle seg misforstått! *dobbeltklynker og ørefiker andre sida*
Gjest Gammel bruker Skrevet 6. juni 2008 #73 Skrevet 6. juni 2008 *dobbeltklynker og ørefiker andre sida* Auuu!!! Jenter 'as... Mye bedre med dem som er storfornøyde bare de får seg en schværing. Faktisk tror jeg endel av guttungene som starter disse trådene drømmer om at de er godt ustyrt og at alle damene faller for dem bare pga. det.
Gjest Mannegjest Skrevet 6. juni 2008 #75 Skrevet 6. juni 2008 hM, Dere vet han porr fyren, Mandigo, som har en penis på 29.85 cm har jeg sett gå rett inn i musa på en jente. Så hvordan kan da 15cm være det meste? Ja, stemmer. Det er jo flere av de gutta der - Mandingo, Castro, Shane Diesel, Lex Steele osv. Noen av de mest kjendte innen bransjen, og her snakker vi VIRKELIG lange og grove peniser. Og, ja - man ser det gang på gang - de får inn hele eller nesten hele stasen i damene de koser seg med. Selvfølgelig er det bare tull som nevnt tidligere her, at damer "bare er 15cm" til bunnen. Dette er HØYST variabelt, og vanskelig å se noen sammenheng i.
Buster Skrevet 6. juni 2008 #76 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Noe de aller fleste burde se på i dag er jo programmet som begynner 23:15 på TV3, dette kan jo bli særdeles artige saker. Det dreier seg om VERDENS største penis......... he he Endret 6. juni 2008 av Buster
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #77 Skrevet 6. juni 2008 Jeghar selv 19cm og 15,5cm omkrets, er dette for stort da ?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #79 Skrevet 7. juni 2008 Noe de aller fleste burde se på i dag er jo programmet som begynner 23:15 på TV3, dette kan jo bli særdeles artige saker. Det dreier seg om VERDENS største penis......... he he Nå skjønner jeg hvorfor det var så stille på KGr i går kveld.
Gjest Cha-Whoo Skrevet 7. juni 2008 #80 Skrevet 7. juni 2008 Noe de aller fleste burde se på i dag er jo programmet som begynner 23:15 på TV3, dette kan jo bli særdeles artige saker. Det dreier seg om VERDENS største penis......... he he Her er et intervju med han som påstår at han har verdens største penis, på et nederlandsk talkshow. Mildt underholdene, men han er en snodig fyr... http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,progid=jen...ain.xml/796.wvx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå