Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #41 Skrevet 3. juni 2008 Det er en greie jeg ikke skjønner helt her...: Vet dere hvor langt 10-15-20 cm faktisk er? Dere beskriver mellom 18-20+ som stort, men se nå på en linjal. Det er som 2/3 av en vanlig skolelinjal, og det er ikke spesielt stort. Jeg har målt (riktig, fra oversiden mot magen), og er 20, og har aldri fått et sannferdig "du er stor" fra noen av mine partnere. Det har ikke virket som om det var noe spesielt med den. (Nå har det ikke vært så mange, jeg har hatt få lange forhold, og EN gang i løpet av flere år, må man da klare å være ærlig med kjæresten/samboeren sin) Jeg har bare sett min, men at snittet skal ligge på 15 cm, betyr enten at mine ekser og nåværende alle er særdeles godt vant (og de har ingenting med hveradre å gjøre, mtp andre felles partnere), eller at snittet faktisk ligger LANGT over det imaginære offentliggjorte på 15 cm
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #42 Skrevet 3. juni 2008 Det er en greie jeg ikke skjønner helt her...: Vet dere hvor langt 10-15-20 cm faktisk er? Dere beskriver mellom 18-20+ som stort, men se nå på en linjal. Det er som 2/3 av en vanlig skolelinjal, og det er ikke spesielt stort. Jeg har målt (riktig, fra oversiden mot magen), og er 20, og har aldri fått et sannferdig "du er stor" fra noen av mine partnere. Det har ikke virket som om det var noe spesielt med den. (Nå har det ikke vært så mange, jeg har hatt få lange forhold, og EN gang i løpet av flere år, må man da klare å være ærlig med kjæresten/samboeren sin) Jeg har bare sett min, men at snittet skal ligge på 15 cm, betyr enten at mine ekser og nåværende alle er særdeles godt vant (og de har ingenting med hveradre å gjøre, mtp andre felles partnere), eller at snittet faktisk ligger LANGT over det imaginære offentliggjorte på 15 cm Eller at dine ekser er fullstendig klar over at ditt ego er gedigent fra før, så de ikke vil spe på ytterligere.... Jeg klarer iallefall ikke ta imot noe mer enn 15 cm..... og har heldigvis truffet mange som er mindre.... Hvorfor tror gutta at vi skal kommentere penisen deres hele tiden, og berømme den fordi den er stor?
Hinata Skrevet 3. juni 2008 #43 Skrevet 3. juni 2008 Dersom noen lurer på hvor langt 15 cm er, så er det lengden fra og med Q til og med I på tastaturet, dersom noen lurte PS: Ikke noe jeg har funnet på selv, men hørte det en gang
Gjest Gutt92 Skrevet 3. juni 2008 #44 Skrevet 3. juni 2008 Det er en greie jeg ikke skjønner helt her...: Vet dere hvor langt 10-15-20 cm faktisk er? Dere beskriver mellom 18-20+ som stort, men se nå på en linjal. Det er som 2/3 av en vanlig skolelinjal, og det er ikke spesielt stort. Jeg har målt (riktig, fra oversiden mot magen), og er 20, og har aldri fått et sannferdig "du er stor" fra noen av mine partnere. Det har ikke virket som om det var noe spesielt med den. (Nå har det ikke vært så mange, jeg har hatt få lange forhold, og EN gang i løpet av flere år, må man da klare å være ærlig med kjæresten/samboeren sin) Jeg har bare sett min, men at snittet skal ligge på 15 cm, betyr enten at mine ekser og nåværende alle er særdeles godt vant (og de har ingenting med hveradre å gjøre, mtp andre felles partnere), eller at snittet faktisk ligger LANGT over det imaginære offentliggjorte på 15 cm Faktisk så er snittet under 15cm, nærmere 14-14,5 cm. 20 cm og oppover er det 1-3 av 100 som har, så det er normalt, men helt klart veldig stort. Og de må jo ikke si at den er stor, selv om de synes det ?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #45 Skrevet 3. juni 2008 Dersom noen lurer på hvor langt 15 cm er, så er det lengden fra og med Q til og med I på tastaturet, dersom noen lurte PS: Ikke noe jeg har funnet på selv, men hørte det en gang Vet du....naar du sier det paa DEN maaten saa faar du det til aa fremstaa som lite. Jeg satt aa saa paa avstanden mellom Q og I....jeg ville vel tippet at den avstanden hadde vert en 12 cm... Det ser lite ut egentlig. Men i virkeligheten saa er det jo godt da!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #46 Skrevet 3. juni 2008 Eller at dine ekser er fullstendig klar over at ditt ego er gedigent fra før, så de ikke vil spe på ytterligere.... Jeg klarer iallefall ikke ta imot noe mer enn 15 cm..... og har heldigvis truffet mange som er mindre.... Hvorfor tror gutta at vi skal kommentere penisen deres hele tiden, og berømme den fordi den er stor? Fordi man med fordel kan gi hverandre komplimenter?
Hinata Skrevet 3. juni 2008 #47 Skrevet 3. juni 2008 Vet du....naar du sier det paa DEN maaten saa faar du det til aa fremstaa som lite. Jeg satt aa saa paa avstanden mellom Q og I....jeg ville vel tippet at den avstanden hadde vert en 12 cm... Det ser lite ut egentlig. Men i virkeligheten saa er det jo godt da! Litt avhengig av tastaturet da, men jeg syns det holder..
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #48 Skrevet 3. juni 2008 Fordi man med fordel kan gi hverandre komplimenter? Hvorfor skal man gi komplimenter for en stor pikk? Det er da kun gener som har sørget for dette, og ikke en prestasjon vedkommende har utført? Da velger jeg heller å gi komplimenter for bruken. Og det kan de langt mindre pikker gjøre bra også. Jeg foretrekker også at man gir meg komplimenter for egenskaper fremfor at noen forteller meg hvor vakker jeg er. Men det er nå meg da.....
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #49 Skrevet 3. juni 2008 Eg blei faktisk veldi overraska over svara her, att jenter flest liker rundt 15 cm. Og att mange ikkje klare å ta mykje lenger, eg har 17.5cm men har aldri opplevd å bunna nokken trukke eg. Isåfall er det veldi dårli gjort av jenta å ikkje sei ifra.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #50 Skrevet 4. juni 2008 En del IQ-troll her ser jeg.. Er ikke en standard på lengden av tastaturet, varierer med flere centimeter. Og for de som måtte tro på det "20 er lite"-trollet så er nok det kun et dårlig forsøk på trolling. Man måler ikke oppover mot magen, men 90 grader fra magen. Den blir en del mindre om du måler oppover så du har nok en av norges lengste peniser.. Gratulerer med det..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #51 Skrevet 4. juni 2008 En del IQ-troll her ser jeg.. Er ikke en standard på lengden av tastaturet, varierer med flere centimeter. Og for de som måtte tro på det "20 er lite"-trollet så er nok det kun et dårlig forsøk på trolling. Man måler ikke oppover mot magen, men 90 grader fra magen. Den blir en del mindre om du måler oppover så du har nok en av norges lengste peniser.. Gratulerer med det.. Jeg troller ikke, du misforstår. 20 rett ut, målt fra oversiden av penis, linjalen liggende oppå.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #52 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har bare sett min, men at snittet skal ligge på 15 cm, betyr enten at mine ekser og nåværende alle er særdeles godt vant (og de har ingenting med hveradre å gjøre, mtp andre felles partnere), eller at snittet faktisk ligger LANGT over det imaginære offentliggjorte på 15 cm Jeg er imponert over din evne til å resonnere. Kanskje du skulle satse på en forskerkarriere?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #53 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er imponert over din evne til å resonnere. Kanskje du skulle satse på en forskerkarriere? Dette har ikke med resonnement å gjøre, det har med følelser. Skjønner du ikke, eller vil du ikke skjønne?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #54 Skrevet 4. juni 2008 Dette har ikke med resonnement å gjøre, det har med følelser. Skjønner du ikke, eller vil du ikke skjønne? Ja....du "føler" at gjennomsnittet er feil. Da kan vi bare avskrive alle undersøkelser som er gjort på dette.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #55 Skrevet 4. juni 2008 Ja....du "føler" at gjennomsnittet er feil. Da kan vi bare avskrive alle undersøkelser som er gjort på dette. Hvor mange, offisielle undersøkelser er gjort på voksne, norske menn av en seriøs instans? Kan du peke meg i retning av en som man kan opplyse seg selv med? RFSU, Helsevesenet, Cupido, Lek..?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #56 Skrevet 4. juni 2008 Hvor mange, offisielle undersøkelser er gjort på voksne, norske menn av en seriøs instans? Kan du peke meg i retning av en som man kan opplyse seg selv med? RFSU, Helsevesenet, Cupido, Lek..? Let på nettet, så finner du mer enn nok....
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #57 Skrevet 4. juni 2008 Hvor mange, offisielle undersøkelser er gjort på voksne, norske menn av en seriøs instans? Kan du peke meg i retning av en som man kan opplyse seg selv med? RFSU, Helsevesenet, Cupido, Lek..? http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 4. juni 2008 #58 Skrevet 4. juni 2008 Hakke noen idealstørrelse i grunn.. Så lenge han kan bruke den er det (nesten) det samme. Er så mye mer med sex en bare ut og inn liksom. Liker jeg fyren har jeg tent på hele han. Liker gutter og liker sex
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #59 Skrevet 5. juni 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size Jesus H. Tapdancing Christ! Hva var det md ordet "seriøs" som ikke kom gjennom? Om jeg har lyst å føye til at alle trøndere uten sidestykke har en meter kuk, står jeg fritt til det, i den samme artikkelen du linker til.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #60 Skrevet 5. juni 2008 Om jeg har lyst å føye til at alle trøndere uten sidestykke har en meter kuk, står jeg fritt til det, i den samme artikkelen du linker til. Og det ville blitt fjernet igjen innen ett minutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå