Gå til innhold

Apropos jenteronking/fingring

Fremhevede innlegg

Gjest Tusselisa
Skrevet

Er det virkelig så vanlig at jenter fingrer seg selv? Bokstavlig talt, altså.

Selv har jeg ikke noen glede av å putte en finger eller to i musa når jeg onanerer. Skal noe inn der så bør det være pikk eller en dildo. Mine egne fingre har liksom ingen effekt på innsiden, men du verden så effektive de er på utsiden. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det virkelig så vanlig at jenter fingrer seg selv? Bokstavlig talt, altså.

Selv har jeg ikke noen glede av å putte en finger eller to i musa når jeg onanerer. Skal noe inn der så bør det være pikk eller en dildo. Mine egne fingre har liksom ingen effekt på innsiden, men du verden så effektive de er på utsiden. :fnise:

det er ver sin smak! Neida...jenter finger ikke de :sjenert: . VIst f....fingrer jenter, hva slags spm er dette her???? Viss du ikke faar glede av fingrene dine saa bruk dildoen da vel. Verre er det vel ikke?

Gjest Gjest
Skrevet
det er ver sin smak! Neida...jenter finger ikke de :sjenert: . VIst f....fingrer jenter, hva slags spm er dette her???? Viss du ikke faar glede av fingrene dine saa bruk dildoen da vel. Verre er det vel ikke?

hun sporte jo bare om det var mange som pleide å gjøre det. ingen grunn til å bitche.

jeg brukes ikke fingrene inni meg når jeg onanerer, bruker de kun på klitten ;)

Gjest Gjest
Skrevet

90% kun på klitten. Kanskje litt penetrering, men veldig lite. Men jeg betegner å masere klit også som fingring. Man bruker da fingrene da også.

Skrevet

Er så enig med deg TS, hva skal egen fingre oppi der å gjøre?!

:fnise:

Her er det kun stimulering av klitoris som gjelder!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gjør begge deler. Noen ganger dildo, noen ganger fingre. I blant får jeg utrolige orgasmer av å bruke kun langfingeren på klitten, samtidig som den er noen cm inn i vagina......mmmm

Gjest Gjest
Skrevet

jeg begynner med klitten. Naar det er vaatt saa begynner jeg aa putte en finger eller to inni musa. Saa kjorer jeg dubbelt :) Det gir meg dessidert de sterkeste orgasmene og er sinnsykt godt aa ha noe aa knipe rundt naar man kommer, som feks fingrer...

MAA HA DET, BARE MAA HA DET :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

ingen penetrering, bare på klitoris.

Gjest Gjest
Skrevet
ingen penetrering, bare på klitoris.

Dette sier vel det meste om dere!

Gjest Gjest
Skrevet
Dette sier vel det meste om dere!

Ja de som sier det meste om kvinner er at de har mer nerver på klitoris og at fingre i vagina ikke gir så mye nytelse for mange i seg selv. Jupp, det at vi har mer nerver på klitoris sier mye om jenter gitt.

Det sier også ganske mye om gutter at de har mer nerver på penishodet og at det er best å bli slikket der!

Skrevet

Neh! Ingen fingre i bruk hos meg! Bare kjærestene sine, MOHAHA!

Skrevet

vanlig eller ikke bryr meg minimalt, jeg bruker som regel en finger i sjeden i tillegg til en på klitoris.

Skrevet

Kun stimuli av klitoris også her i huset :-)

Skrevet

Jeg kunne nok godt ha brukt fingre inni meg selv når jeg onanerer om det ikke hadde vært for at jeg har så korte armer. Blir litt slitsomt i lengen.

Skrevet

Putte fingre inn er ikke noe jeg pleier å bedrive heller nei.. men har ikke bruk for det heller da jeg har den velkjente "kaninen" :lur:

Gjest Alabama
Skrevet

Jeg fingrer meg selv når jeg nærmer meg orgasme, da må jeg liksom ha noe inni meg...

Skrevet

Jeg bryr meg egentlig kun om utsiden.. synes liksom ikke at fingrene mine strekker til der inni likevel :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...