Gjest Bond Skrevet 5. juni 2008 #21 Skrevet 5. juni 2008 Jeg kunne godt tenke meg å sole meg naken, men har aldri gjort det fordi jeg bare har ikke noe sted å gjøre dette. Er ikke noe man bare gjør på terrassen Vet ikke ome jeg hadde tittet da naboen hadde solet seg naken, sikkert litt, det er jo litt interessant å se.
lillesky Skrevet 5. juni 2008 #22 Skrevet 5. juni 2008 Soler meg toppløs hjemme, siden huset ligger usjenert til. Så slipper jeg skille. Og det er heldigvis veldig liten sjanse å se naboene nakne her!
Malin23 Skrevet 6. juni 2008 #23 Skrevet 6. juni 2008 Skulle gjerne solt meg naken hvis ingen naboer kunne sett meg:-)
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #25 Skrevet 7. juni 2008 Inne, om kvelden går jeg i BH og jogebukse. Soler meg naken på verandaen.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #26 Skrevet 7. juni 2008 Inne, om kvelden går jeg i BH og jogebukse. Soler meg naken på verandaen. BH og joggebukse forutsatt at jeg er alene. Men jeg glemte meg og åpnet opp for naboens tenåringssønn. Men han hadde ikke noe i mot det. Ingen som kan se meg på verandaen, om ikke naboen overnfor stikker hodet ut av verandaen og ser nedover, da... Eller når jeg går inn og ut av verandaen for å hente vann. Men jeg stikker alltid hodet over kanten for å se om det er noen i nærheten før jeg beveger på meg. Antar likevel at noen KAN ha sett meg, men det får så være. Jeg er ung og pen.
Gjest Glør Skrevet 8. juni 2008 #27 Skrevet 8. juni 2008 Jeg soler meg ikke, men nå når det er så varmt går jeg naken inne og ute på verandaen, siden huset ligger helt for seg selv. Hvis noen skal se meg må de enten gå opp i innkjørselen eller stå med kikkert på hovedveien, og dersom noen gidder det skal de heller få lov til det. Ser heller ingen av naboene herfra, men dersom jeg hadde gjort det ville jeg ikke hengt meg opp i det.
Cata Skrevet 8. juni 2008 #28 Skrevet 8. juni 2008 Soler meg ikke naken. Dessuten er det svært sjelden jeg gidder sole meg i det hele tatt. Jeg kjeder vettet av meg hvis jeg må ligge rett ut og stekes i sola. Skal jeg være ute i sola så vil jeg helst gjøre noe, eller gå tur og da frister det slett ikke med nakenhet . Hvis en av naboene hadde solt seg naken så ville jeg vel glant et øyeblikk - til jeg kom meg av forbløffelsen, men regner med jeg ville trukket blikket til meg temmelig kjapt og dukket ned i en bok.
Gjest skygge og klær Skrevet 8. juni 2008 #29 Skrevet 8. juni 2008 Soler meg ikke naken, soler meg vel strengt tatt ikke heller i denne varmen. Er ikke typen til det. Om naboen skulle solt seg naken ville jeg følt meg ukomfortabel og ikke stått og sett iallefall.
Anglofil Skrevet 8. juni 2008 #30 Skrevet 8. juni 2008 Nei, for det første er jeg for sjenert til det, for det andre har jeg ikke et så stort behov for det heller.(..) Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå