Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Soler du deg noen ganger naken nå som det er så varmt? Hvis du så naboen sole seg naken, ville du sett på da? Hvordan går du kledd hjemme akkurat nå?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg soler meg naken på hytta der det er milevis fra andre folk! Om jeg hadde sett at naboen min hjemme eller et annet sted hadde solt seg naken hadde jeg SNUDD MEG VEKK :gjeiper: Å være en kikker er grisete ekkelt
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 På balkongen er jeg bh løs men ikke naken! Innsynet fra naboen er heller ikke særlig tilstedet så sant de ikke bruker kikkert da! NEI ville aldri ha glant på en nabo som solte seg naken eller bh løs!!! Det blir ubekvemt for naboen og jeg har heller ingen interesse av det for å si det sånn! Men når jeg skal på kiosken sprader jeg som Frk.Åberg klin naken rundt, kjøper en avis å fester den i rompesprekken
Gjest StockDama Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 jeg går helt vanlig kledd hjemme. soler meg ikke naken. og nei, ville ikke sett på om naboen gjorde det, intresserer meg lite =)
Heritære Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 For å være helt helt ærlig så ville det ha vært totalt turn off å se naboen naken siden han er en eldre mann på 92, neida....just kidding. Soler meg naken når jeg vet med 100% sikkerhet at ingen kan se meg. Glane på naboen har jeg aldri hatt interesse av når jeg har mer enn nok lekkert å se på her hjemme uansett. Kan av og til ikke få nok når samboer sitter med skjorta åpen og soler seg eller når han ligger ved siden av og soler seg naken...mmmmmmmmmmm Bare så elsker sommeren og varmen
Mul@n Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Selvfølgelig, og helst midt på plenen slik at flest mulig ser meg. Nei, jeg soler meg ikke naken.
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Soler meg aldri naken men hadde gjerne sett på naboen som gjorde om hun var pen. Hvorfor svarer noen av dere ironisk?
lille katt Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Soler meg gjerne toppløs hvis ingen ser meg, men aldri naken. Liker å ha et lite bikiniskille . Hadde naboen solt seg naken hadde jeg SELVFØLGELIG glant litt. Men veldig diskret. Det er jo alltid litt artig å se hvordan folk ser ut nakne. Men jeg hadde nok ikke hatt noen interesse av å glo særlig lenge. Sett litt bortpå i ny og ne, kanskje.
FoxyFish Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Jeg soler meg ikke naken, men muligens toppløs om jeg vet at ingen kan se meg.
Gjest Tigress Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Eg soler meg naken om eg er aleine og det ikkje sjenerer nokon. Eg ville sjølvsagt glant viss ein av dei pene naboane låg her utan klede, men ikkje viss det var ein av pensjonistane. Nei, eg hadde nok glodd då også, men ikkje så lenge og ofte.
Nigo-san Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Tråden er delt. Debatten om melon- og agurkkjøp i naken tilstand finner dere her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=337800 - Nigo (mod)
Alice Ayres Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Jeg tror aldri jeg har solt meg naken. Toppløs soler jeg meg hele tiden - hjemme. De er veldig pripne her i Junaiten og jeg vil jo ikke kjeppjages fra parken/stranda heller... Jeg ville aldri i livet glant på noen av naboene hvis de solte seg naken. Ikke noe lekker med hårete manneræver eller folk som er så blendahvite at man blir snøblind.
Gjest Screemy Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 (endret) (.....)eller folk som er så blendahvite at man blir snøblind. ....og det er dem som oftest i Junaiten! Der er dem som skummetmelk (blåhvite) Hva har du på deg da....klokka Blir flyttet til snikksnakk-tråden nå tenker jeg....... Endret 2. juni 2008 av Screemy
The Kitten Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Soler du deg noen ganger naken nå som det er så varmt? Hvis du så naboen sole seg naken, ville du sett på da? Hvordan går du kledd hjemme akkurat nå? Nei, jeg soler meg aldri naken. Jeg ville heller ikke sett på mine gamle naboer solte seg naken. Nå har jeg på meg undertøy, sokker, singlet og bukse. Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 2. juni 2008 av The Kitten
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Nei, jeg soler meg aldri naken. Jeg ville heller ikke sett på mine gamle naboer solte seg naken. Nå har jeg på meg undertøy, sokker, singlet og bukse. Hilsen The Kitten :banantroll: Væææææ, har du på deg sokker nå som det er så varmt? Sa væææææææ fordi jeg antar du er hemme, eller er du på jobb? Ta av sokkene å gå barbent i det minste Kitten...om du er hjemme da;)
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2008 #17 Skrevet 3. juni 2008 Soler du deg noen ganger naken nå som det er så varmt? Hvis du så naboen sole seg naken, ville du sett på da? Hvordan går du kledd hjemme akkurat nå? Er gjerne naken men her jeg bor p.t. kan alle naboene se meg, så jeg har på meg noen plagg. Forøvrig soler jeg meg ikke, sitter i skyggen i denne varmen. Nei, ville ikke stirret på en naken person, noen ganger er klær ensbetydende med å framheve visse trekk som ikke er såå bra naken...
Gjest *Ulla* Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Jeg ville ikke solt meg naken uansett hvor usjenert jeg hadde ligget. Ville beholdt trusa, ukomfortabel uten. Hvis naboen hadde ligget og solt seg naken, ville jeg ikke sett på. Hun/han ville sikkert foretrekke å få være i fred fra stirring. Hadde føltes merkelig for meg å glane.
Jigva Skrevet 4. juni 2008 #19 Skrevet 4. juni 2008 soler meg aldri naken, men nå er jeg generelt forsiktig i solen. Liker ikke å ligge i solen og steke uansett og synes det blir harry og jeg skulle traske rundt i solen i nettoen. Har aldri opplevd nabo som soler seg naken så vet enda ikke om jeg ville tittet, men tviler sterkt på at jeg hadde giddet det. Hva de gjør i sin egen hage får da være opp til dem. Nå bor jeg i byen da og tviler på at noen vil legge seg naken på fortauet utenfor.. men, men, man vet jo aldri... i tilfelle så tror jeg nok jeg kommer til å titte slik resten av byen også mest sannsynlig vil gjøre... Nå sitter jeg i mini-skjørt, tank-topp, undertøy og sokker (ja, sokker.. men det er fordi jeg burde støvsugd leiligheta, men orker ikke og all dritten på gulvet fester seg under føttene mine og det er irriterende.. )
Gjest men Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 Elsker det, men har sjelden anledning siden jeg vil være absolutt sikker på at ingen ser. Jeg hadde kikket litt på en flott nabo som solte seg, enten det var full nakenhet eller med litt tøy. Nå har jeg på meg totalt uinteressante klær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå