Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 1. Ultralyd i dag, 4 uker på veg. Skal ha neste ultralyd på en uke, viss vi at hjertet slår da, så begynner jeg med hormonsprøyter to ganger i uken til jeg er tolv uker på veg. Det var ikke progesteron, men jeg husker ikke hva det het.. Problemet er at jeg skal på ferie en uke, hva gjør jeg da??
^^Sunny^^ Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 1. Ultralyd i dag, 4 uker på veg. Skal ha neste ultralyd på en uke, viss vi at hjertet slår da, så begynner jeg med hormonsprøyter to ganger i uken til jeg er tolv uker på veg. Det var ikke progesteron, men jeg husker ikke hva det het.. Problemet er at jeg skal på ferie en uke, hva gjør jeg da?? GRATULERER så masse med at du er 4 uker på vei !!!!!! men tør jeg spørre, hvorfor skal du ta hormoner ? Forresten, hormonsprøytene kan du sette selv, selv om du er på ferie Hvis det var det du mente..
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal ta hormonsprøyte fordi jeg har hatt to SA og en MA siste 1,5 årene. Ja, jeg tenkte kanskje at jeg kunne sette sprøyten selv den uken jeg er borte. Det er snakk om to sprøyter den uken. Problemet er at jeg skal til utlandet, får jeg med dette på fly??
^^Sunny^^ Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal ta hormonsprøyte fordi jeg har hatt to SA og en MA siste 1,5 årene. Ja, jeg tenkte kanskje at jeg kunne sette sprøyten selv den uken jeg er borte. Det er snakk om to sprøyter den uken. Problemet er at jeg skal til utlandet, får jeg med dette på fly?? Ok Så bra at du får oppfølging nå da Be legen om å skrive ut en legeærklæring til deg.. Da tror jeg dette skal gå bra. Min ex. hadde sukkersyke og måtte hele tiden ha med insulinsprøyter. tror faktisk ikke han hadde med ærklæring heller, men jeg ville gjort det for sikkerhets skyld.. Uansett så vet nok legen din vanlig prosedyre på dette Hør med legen neste uke du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå