Gjest DaYdReAm Skrevet 19. mai 2003 #1 Del Skrevet 19. mai 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/05/18/369017.html "Det er nesten unormalt for kvinner å få orgasme under samleie. Men dessverre er enkelte menn så prestasjonsorienterte at kvinnene «faker» bare for å bli ferdig, sier Svendsen. " at det er vanskelig for en del kvinner å få orgasme er dessverre et faktum, men jeg vil da ikke kalle det unormalt...jeg som har veldig lett for å komme begynner nesten å føle meg "unormal" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #2 Del Skrevet 19. mai 2003 ...så moralen er: Kvinner, finn dere en arbeidsledig elsker som har tid og overskudd til å leke frem en og annen orgasme... :o Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Leste denne i går; synes hele artikkelen var en sånn standard forenklet versjon av etellerannet; helt typisk Dagbladet. De har det med dette...lager en forside som mange fatter interresse for, og når du leser artikkelen, så sitter du igjen med et sånt uttrykk: Kjempetema komprimert ned til en halv side svada. Måtte le når jeg så konklusjonen: Jobb mindre Hehe...kul løsning. Lev på luft og kjærlighet, så får du ihvertfall mer sex. Må kanskje selge huset og bilen og begynne å sy klær selv, men det øker ihvertfall sjansen til å få en orgasme eller to mer. Hva spiller det vel for rolle om strømregningen blir betalt? Kan vel varme hverandre under dyna, vel... Og sex smaker jo bedre enn mat på bordet. Så kan jo ungene gnage litt bark istedetfor. Pluss at vi slipper å ergre oss over alt som forsvinner i skattekassen. Jo mindre vi betaler der, dess blidere blir vi kanskje?? Så kan vi heller smile og krype under dyna heller. Og elske oss både magre og glisete. Og ende opp med å se ut som en nasjon med Calvin Kleinske reklamemennesker. Høres bra ut! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå