Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er bondeknøl og ikke vant til å finne frem i Oslo og omegn. Nå skal jeg derimot en tur til Oslo og så videre til Sandvika Storsenter på ettermiddagen. Jeg har søkt litt rundt på trafikanten.no, men for utenforstående er det ikke lett å forstå. Reiseruten ser mer avansert ut enn den jeg hadde da jeg sist reiste :roll: . Nå, Osloborgere, hvordan kommer jeg meg lettest (vil helst sitte på en og samme buss/tog) fra Oslo sentrum (et eller annet sted) til bussholdeplassen nærmest Sandvika Storsenter? :)

På forhånd, takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bondefanger
Skrevet

Først tar du toget til Bergen fra Sentralbanestasjonen, Fra busstasjonen like ved går det en rekke busser til Sandviken. "Storsenteret", som egentlig er en Rema-butikk, ligger like ved holdeplassen.

God tur! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du, om mulig, er enda mer forvirret enn det jeg er. Jeg snakket om Sanvika Storsenter i Bærum. :)

Skrevet

Du tar enten toget eller bussen til Sandvika stasjon. Forutsatt at du er noenlunde gangfør er det bare tull å begynne med lokalbuss for å komme helt fram til storsenteret, det er noen hundre meter å gå fra stasjonen. Ferdig.

Skrevet
Først tar du toget til Bergen fra Sentralbanestasjonen, Fra busstasjonen like ved går det en rekke busser til Sandviken. "Storsenteret", som egentlig er en Rema-butikk, ligger like ved holdeplassen.

God tur! :)

Ka i all verden e det for svar?? Sandvika storsenter ligg rett uttafor Oslo??

Ta toget frå Oslo S i retning Asker, gå av i Sandvika, eg er temmeleg sikker på at du kan gå frå Sandviak stasjon til storsenteret, sjølv om Trafikanten oppgir ein 3 min busstur som avslutning. Er alltids nåken du kan spørre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...