Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg møtte en gutt for snart to måneder siden. Alt gikk så fort den dagen, vi fortalte ikke hverandre hva vi het før det hadde gått noen timer... Tenkte ikke på det, var så mye annet å snakke om. Følte en skikkelig connection, og han var helt fantastisk bra gutt...

Ikke før neste dag oppga vi alderen vår. Han er sytten og jeg er en og tjue. Jeg ble litt overrasket, hadde regnet med han var et eller to år eldre enn meg. Det første jeg tenkte var: Neii! Det er fire års aldersforskjell. :tristbla:

Jeg begynte allerede da å bli betatt av han, men så tenkte jeg at det var best å bare holde det vennskapelig. Men nå er vi forelsket... Kan det holde? Merker av og til at han er ganske ung. Han bor hos foreldrene og de bestemmer fortsatt litt over han... Jeg flyttet hjemmefra da jeg var seksten og har vært min egen herre lenge lissom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan det holde. Men da må dere være innstilt på det, dere må ville at det holder. Og så må dere passe sammen.

Skrevet

Det meste går bare man vil hardt nok.

Skrevet

Alder er ikke et problem. Alt avhenger av hvor på bølgelengde dere er. Ta tiden til bruk, kos dere sammen, ikke tenk på alderen :)

Skrevet

4 år er ingenting! Jeg ble sammen med min første samboer da jeg var 17 og han 21. Alderen var aldri et problem fordi jeg var moden for alderen og han var nok litt barnslig ;)

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg var sammen med en som var 17 år når jeg var 20 år.. det holdt i nesten 1 år.. først synes jeg det var litt rart og vennene mine var skeptiske men det gikk fort over. Jeg synes vi hadde det kjempefint sammen.

Jeg synes du ikke bør tenke så mye på det at han er yngre enn deg. Hvis dere har en god kjemi og liker hverandre, så er det det som er viktig!

Skrevet (endret)

Generelt synes jeg begge parter bør være over 18 år, men siden det ikke er så stor aldersforskjell synes jeg det går fint.

Hva du selv føler om saken, får du kjenne litt på.

Endret av Zaphireh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...