Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eren jente som alltid har ment at det å holde seg kun til èn person er veldig unaturlig. Altså, man kan skal bare ha èn kjæreste liksom. men man kan ha flere elskere..

Så har jeg vært sammen med en kar nå i litt over et halvt år. Ikke åpent forhold. Og jeg trodde at det var dette han ønsket, fordi han har jo nesten klikket av sjalusi når jeg har sitti på fanget til en kompis, osv. (på fest så setter jeg meg på fanget til gutter hvis det ikke er mer plass i sofaen, og det ligger ikke noe mer bak det)

Men nå ble det slutt mellom meg og han fyren for noen uker siden. Han sa at han følte at han ikke kunne være seg selv, og at han ikke kunne snakke med hvem han ville fordi at da kom jeg sikkert bare til å bli sjalu.

Dette er noe han har funnet opp i sitt eget hode. Det med athan ikke kan snakke med andre. Jeg er ikke sjalu, så dette er bare fantasi fra hans side.

Vi har vært veldig gode venner etter at det ble slutt, og "holdt på" mye.

Men vært enige om at foreløpig så skal vi holde oss til hverandre når det kommer til sex. Dette har egentlig fungert ganske fint :)

Men nå har vi kommet så langt at han fortalte meg at han ville ha et åpent forhold.. Noe som kom som et enormt sjokk på meg..

HAN?? åpent forhold?? jeg kan jo ikke engang sitte på fanget til noen jo!

Men han sier det at det jeg gjør med andre ikke har noe med han å gjøre, så det er helt greit..

Så. hm, ok.. åpent forhold da...

Nå sitter jeg liksom å skal finne ut hvordan jeg vil ha ting hvis det skulle bli aktuelt med et åpent forhold med han..

Altså.. jeg vet ikke om han takler det..

JEG har veldig lystå ha det, og jeg vet at jeg takler det fordi jeg har hatt det før, men jeg er redd han ikke gjør det..

Er det noen som har erfaringer med slikt?

F.eks, er det ok av meg å ta kontakt med ganle elskere? Gamle ekser? Er det lov å ha fest hjemme hos seg selv der både kjæresten og elskeren er?

Erfaringer noen? Hva funker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke erfaring fra et åpent forhold, men jeg ser for meg at dette ikke er noe andre kan svare deg på uansett.

Det som er viktig er at dere to blir enige om kjørereglene. Hva er lov med hvem, hva er ikke lov...

Det jeg har hørt fra andre er dessuten at for at et åpent forhold skal fungere er det viktig med et godt grunnlag. At dere er trygge på hverandre. Det høres ikke helt slik ut på dere. Kanskje det passer bedre for dere at dere kun er pulevenner og ikke et par som kan stille krav til hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...