Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei! Jeg og madammen har i det siste kost oss veldig i senga, da spesielt med tanke på å utforske henne med fingrene. G-punktet er jo et kjent begrep, og hun har visstnok kun hatt én vaginalorgasme i sitt liv. Dette skjedde en gang hun lekte med en dildo. Men hun er ikke noe glad i 'rote rundt' inni seg selv som hun kaller det, så hun foretrekker å fingre seg til klitorisorgasme. Jeg regelrett elsker å slikke henne til orgasme, men har i det siste fått utrolig lyst til å øke nytelsen hennes. Da tenker jeg selvsagt på å finne G-punktet hennes, og gi henne vaginalorgasme. Har prøvd med fingeren før, men hun har ikke klart å slappe av skikkelig og bare nyte. I helgen så prøvde vi igjen, etter et lengre opphold med fingeren. Vi har hatt en rekke fantastiske samleier, det skal sies... Et langt og deilig forspill med mye kyssing, slikking og bruk av fingre over hele kroppen hennes, førte jeg langfingeren inn i henne... Gud så deilig det er å kjenne den fuktige, glatte, varme og deilige kroppen hennes omslutte fingeren min... Ganske raskt fant jeg et punkt som hun reagerte svært positivt på. Jeg hadde da hele fingeren inni henne (ca 7-8 cm), og gjorde da den oppskriftsmessige 'kom hit' bevegelsen. Jeg slikket henne forsiktig samtidig og hørte at nytelsen bygde seg opp. Etter ca 10 minutter kjenner jeg at det begynner å forme seg en kraftig hevelse inni vagina der jeg presser med fingeren, og hun begynner å samle bena sine (som er et sikkert tegn på at orgasmen er nær). Og plutselig fyrer hun av et fyrverkeri av en orgasme! Hyler, roper, skriker, vrir på seg, biter i puta og klorer meg med neglene. Holdt på i sikkert et minutt! Jeg kjenner at punktet inni henne har blitt skikkelig hardt, og det banker skikkelig i det. Masserer dette hele tiden mens hun ligger og vrir seg i nytelse. Vagina strammer seg også rytmisk rundt fingeren min. Jeg slikket klitoris hele tiden, men jeg kjenner ingen av de vanlige kjennetegnene for en klitorisorgasme. Den svulmer ikke kraftig opp, og det har heller ikke den vanlige rytmiske 'bankingen'... Når det hele roer seg får jeg høre at dette er det beste hun noen gang har kjent... Og slikt er jo svært hyggelig å høre, samt opphissende! Så da ble det en runde i høyet Dette har vi gjentatt flere ganger i helga, senest i natt. Og da fikk hun nok en 'beste jeg har hatt'. Heller ikke denne gangen var det ikke klitorisorgasmer, men hun var få sekunder fra en 'ja takk, begge deler' i natt... Jaggu er det deilig å gjøre det godt for kjæresten sin, når man får slike tilbakemeldinger... :rødme: Men nå lurer jeg på litt forskjellig... Jeg har jo lest en del om G-punktet, og det står da at det befinner seg like innenfor vaginaåpningen - sånn at det holder føre inn fingeren med ca to fingerledd innenfor og gjør den 'kom hit' greia. Nå har jeg kjørt fingeren til bunns i henne, og da kommet litt lenger inn. Området jeg masserte føles som rått kyllingkjøtt - et glatt punkt som hovner opp når jeg masserer det og som banker skikkelig når det går for henne. Er dette da G-punktet, eller er det noe annet? Ingen kvinne er jo lik den andre, så er litt nysgjerrig på deres erfaringer her. Jeg har ikke hatt noe særlig med damer før, så har ikke kartlagt absolutt alt der inne.. Damer skal jo klare å gi seg selv G-punkts orgasme med fingrene, men det kan umulig gå med det punktet jeg har funnet siden det ligger så langt inn...? Må i så fall bli et forferdelig strev, selv på rygg med bena opp langs magen. Har fra før kjent et ruglete område en cm eller to før jeg treffer go'punktet, men siden jeg traff blink med en gang lenger inn så glemte jeg det i opphisselsen... Kan dette være G-punktet? Ser frem til tilbakemeldinger! Jeg har satt av kvelden til videre utforsking av dette, og jeg sitter allerede og fyrer henne opp med tekstemeldinger... Gleder meg
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Så bra at dere har funnet noe som fungerer så bra for dere! Må du ha en definisjon på det? Jeg vet ikke hvor mitt G-punkt er, men jeg har partnere som helt klart har funnet noe som funker, og på meg er det lenger bak enn rett innenfor åpningen, for da hadde jeg funnet det selv... Syns helt klart det høres ut som om du har funnet "the Fun spot"... Kose dere videre;)
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Takk for svar. Er det en forskjell på såkalt vaginalorgasme og g-punktsorgasme? Eller er det et tilfelle av 'kjært barn har mange navn'? Er jo så masse punkter og orgasmetyper her at jeg går meg vill snart Gleder meg til å utforske igjen i kveld :D
Gjest Gutt92 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 (endret) http://www.sexualtips.net/sexual_anatomy_questions.htm http://www.fastseduction.com/shade/2001-09-19a.shtml http://www.heretical.com/miscella/g-spots.html Endret 2. juni 2008 av Gutt92
Gjest glamourgirl Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Takk for svar. Er det en forskjell på såkalt vaginalorgasme og g-punktsorgasme? Eller er det et tilfelle av 'kjært barn har mange navn'? Er jo så masse punkter og orgasmetyper her at jeg går meg vill snart Gleder meg til å utforske igjen i kveld :D Helt ærlig, så lenge jeg får orgasme så gir jeg blanke blaffen hva den heter... Jeg får orgasme av så masse rart, og ikke nødvendigvis av en eller annen form for innøvd stimulering. Er jeg kåt nok kan jeg få orgasme av å kline, eller av å få brystene stimulert, av å suge pikk eller av å tenke på å ha sex.... Jeg ville slutte med defineringen og bare nytt hverandre... (jeg har blitt fortalt at de orgasmene jeg får ikke går an fordi man ikke kan lese om dem, og jeg kjenner kroppen min og vet at jeg kommer...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå