Jannicke17 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hey Girls! Det finnes mange forskjellige typer hair extension og vurderinger og meninger rundt hårkvaliteten. Hair extension blir mer og mer populært for tiden, spesielt blandt jentene i den Norske befolkningen. Det kommer stadig nye hårtyper og kvaliteter, så slike forumer må oppdateres en gang i blandt. Det du leser fra et forum som er et år gammelt, bør ikke sannsynligvis stemme med dagens ferske komentarer og meninger. Så vær så snill å del dine erfaringer med enten hair extension, om du har/hadde Keratin-fester, nail-lim, clip on, weft osv... Det hadde også vært supert om hair extension selgere gir beskjed fra seg om eventuelle salg, tilbud, oppdatering på kvalitetsfronten og lignende. Hvilke nettsider anbefaler du andre å handle håret på, og hvilke frisør-salonger gjør det for en ikke alt for dyr penge? Jeg har selv lyst til å skaffe meg hair extension i disse dager, men vet ikke hvilke typer jeg skal satse på. Hadde vært artig og hatt clips, men vil ikke oppleve å miste håret viss jeg skal på en fest en gang og ting går kanskje litt fort i svingene. Det hadde vært fint om leverandører og fagfolk innen hair extension gir et lite pip fra seg, og viss du er en påsetter av hair extension, hadde det vært fint om du kunne oppgitt hvor du bor sånn ca, slik at andre kan få hjelp av deg til montering. Finner det noen som driver med billig påsetting av keratin-fester i Østfold for eksempel? Evt priser? Endret 1. juni 2008 av Jannicke17
Fam Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Det er bare å søke! Extension trådene her inne er ikke urgamle. Selgere kan du ikke forvente å høre fra i en tråd som denne da reklame for eget produkt ikke er populært!
Triine Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde extensions med noen metallringer som skulle klypes på håret mitt. Så da tok jeg remser av hår. Det skadet ikke håret noe særlig da det var på, men når det skulle av var det STORE floker, og mistet en del hår av det. Håret ble ikke stygt, men det var irriterende å gå i dagevis med floker:-/ Nå bruker jeg clips, når jeg bruker extensions :-) Anbefaler clips, siden alle mine venninner som har hatt "vanlig" extensions har veldig stygt hår nå, virkelig :-P Tynt og slitt. Gå får clips, men husk å få ekte hår!
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg setter på extentions... med bare sånne med keratin fester..
Gjest erfaren extensionist:P Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Hei. Jeg har drevet mye med extension og prøvd stort sett alt som er på markedet. Tidligere har jeg hatt keratin, men det ødela jo hårfestet mitt fullstendig og jeg hadde nesten ikke hår igjen på hodet. Clips fungerer litt på samme måten, ved at den over lengre tid og langttidsbruk vil rive av håret. Men det passer jo fint til en dags bruk osv.. Mine best erfaring har jeg med tape extension/skin weft. Jeg har prøvd både Cutrin og Balmain, men der har jeg erfart dårlig hårkvalitet og lite levetid på håret. Samtidig som festene ikke er særlige holdbare i forhold til Batistone. Batistone har litt bredere fester, som tilsvarer dobbelt så mye hår på remsen med hår som konkurrentene.. Av alle extension jeg ar vært borti, er dette desidert det aller beste håret!! I tillegg har de to forskjellige taper, der den ene er så sterk at den faktsik tilsvarer sveising. Så til de som er ute etter en permanent extension anbefaler jeg Batistone... De har nettbutikk og veldig greie priser:) Håper det var litt til hjelp for noen..
Gjest isa jensen Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Jeg kjøpte hår fra en jente på facebook, som tydeligvis hadde veldig peiling på alle de forskjellige typene. Gruppen hennes heter "hairextensions?lang hår idag!" og hun svarer på spørsmål med en gang! Jeg har blitt fast kunde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå