Gjest Elize Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hva kan jeg skrive istedenfor "etterfulgt av middag og bryllupsfest"? Ser det rart ut om det bare står "etterfulgt av middag"?
mia83 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hva kan jeg skrive istedenfor "etterfulgt av middag og bryllupsfest"? Ser det rart ut om det bare står "etterfulgt av middag"? Kan du skrive litt mer av teksten så kanskje det blir litt lettere å omformulere det?
Gjest Elize Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Brud og Brudgom har den glede å invitere Per og Pål til vårt bryllup lørdag den 17.oktober 2009 Vielsen finner sted i Kirke kl. 13.00 etterfulgt av middag og bryllupsfest på lokalet kl. 16.30 Den siste linja ble så lang i forhold til de andre, at det ikke kommer til å passe inn slik jeg har tenkt i forhold til størrelsen på invitasjonene.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg tror vi kun hadde "etterfulgt av middag på lokalet" i våre invitasjoner. Folk regner vel uansett ikke med at de blir jaget ut etter middagen
Fun Light Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hadde startet den nederste linjen med "Middag og bryllupsfest på lokalet 16.30" hvis jeg var deg, jeg! I våre invitasjoner hadde vi også begrenset plass, og det står derfor "Vielse i Hakadal kirke klokken 14 Middag og bryllupsfest i Gimle klokken 17" Enkelt og greit! Endret 2. juni 2008 av Lince
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde skrevet "etterfulgt av bryllupsfest på xxx kl. 16.30". Spesielt når den starter 16.30, vil jeg tro folk regner med at festen inkluderer middag.
Fun Light Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er av typen som heller mater med teskje enn at folk skal bli usikre.. Jeg ville presisert at det er både middag og fest de inviteres til, og heller droppa den "etterfulgt av"! Litt for uformell skrivemåte syns jeg, men det er jo opp til hver enkelt!
lirypa Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Hva med: Brud og Brudgom har den glede å invitere Per og Pål til vårt bryllup lørdag den 17.oktober 2009 Vielsen finner sted i Kirke kl. 13.00 Bryllupsmiddag og -fest på lokalet kl. 16.30
Gjest Elize Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Takk for hjelpen. Tror jeg skal finne en løsning nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå