Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, bare hyggelig, hikari!

Vetlebror:

Du har absolutt rett i at det første er vanvittig vanskelig. Det er nesten avskrekkende vanskelig, for å være ærlig... A Link to the Past er også sinnsykt vanskelig! Jeg fikk først prøvd det etter å ha lest masse om det (alle elsker det jo!) og plukket det opp i en GameBoy Advance-utgave, og selv etter å ha konsultert et par guider på verdensveven klarte jeg nok aldri helt å fullføre det.

Det er også en ting jeg setter pris på når det gjelder Zelda-serien; spillene er så komplekse at det så å si er umulig (for meg, i alle fall!) å klare alt av hemmeligheter og upgrades og sånn uten litt hjelp fra nettguider.

Takk for tips om tegneserien, den skal jeg jaggu se etter!

Skrevet

Forresten, hikari: Street Fighter II = tidenes mimrespill for min del! Jeg var forelsket i Ryu som 9-åring. Sukk.

Skrevet (endret)
Forresten, hikari: Street Fighter II = tidenes mimrespill for min del! Jeg var forelsket i Ryu som 9-åring. Sukk.

Vel, vis meg den jenta som spilte dette spillet hyppig som ikke var forelsket i en av karakterene....

Jeg kommer uansett aldri til å tro deg om du gjør det!

Og Ryu var mye tøffere enn Ken, bare så det er sagt.

Endret av hikari
Skrevet

Brodern ba meg klistre denne, Zelda-tegneserien han snakket om :)

Skrevet
Brodern ba meg klistre denne, Zelda-tegneserien han snakket om :)

Ah, herlig! Jeg leser den i skrivende stund:) Hmm, jeg mener å ha sett dette før, ja, men jeg er nok hakket for ung til å huske det fra bladet da det kom ut.

Forresten rundet jeg og roomm8'en Ocarina of Time for et par dager siden! Vanvittig tilfredsstillende å endelig ha klart det med 100% hjerter og "gullskulltullaer". Jeg må innrømme at den siste bossen, selveste Ganondorf den onde, var litt stusselig og fantasiløst laget. Nåvel, det er over for denne gang (og jeg tviler på at jeg kommer til å spille det igjen på noen år – nok er nok)!

Skrevet (endret)

Ryu var min helt også ;)

Mitt favoritt Zelda-spill er 'A link to the past' til SNES :)

Mitt første Zelda-spill.. dras rett tilbake julen i 91 eller 92 eller når jeg fikk det.. Åhh det var så spennende og så vanskelig!

Har spilt det jevnlig på SNES når jeg er på hytta og nå har jeg anskaffet det på Wii :) Ble nesten litt rørt da jeg rundet spillet for noen uker siden..

Favorittnr 2. er The Windwaker... elsker musikken og grafikken, nydelig!

men jeg elsker alle Zelda-spillene (SNES, N64, GameCube, Gameboy/Nintendo DS og Wii!)

Endret av Mischa
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg begynte først å spille Zelda på N64, men forelsket meg med én gang! Mange har klaget på Majora's Mask, men jeg syntes dette var like bra som de andre. Wind Waker var også helt spesielt, og jeg likte det kjempegodt.

Skal jeg velge en favoritt, må det likevel bli Ocarina of Time, såklart. Det er noe magisk ved det, for det bringer meg tilbake til den følelsen det var å ha oppdaget en helt ny type spill!

Jeg kjøpte i beruselsen A Link to the Past til Gameboy, men jeg er så vant til 3D nå at det ikke falt helt i smak. Det ble litt for barnete for meg, men det er også veldig vanskelig! Sitter helt fast nå, og ga vel egentlig opp. Kanskje jeg skal ta det opp igjen...

For tiden spiller jeg Twilight Princess. Er det bare meg, eller er dette spillet kortere enn de andre? Jeg syns det var veldig enkelt i starten, men det har tatt seg opp, og jeg sliter godt gjennom City of Gods-tempelet. Storkoser meg!

Endret av tineline
Skrevet

Åh! Link to the Past var brilliant! Ellers var jeg også en stor fan av Secret of Mana. :)

• 2 år senere...
Skrevet

Ser det er en stund siden det var aktivitet på denne tråden sist, hihi!

Jeg elsker The Legend of Zelda serien!! Mine favorittspill er Ocarina of time og Majoras mask.

Noen som har forventninger til det kommende Zelda spillet til Wii, Skyward Sword? Førsteinntrykket mitt var at det ser litt "billig" ut, men samtidig er jeg veldig nysjerrig, og gleder meg! :D

Skrevet

Ååååå, jeg elsker Zelda! Er litt for ung til å ha spilt mange av spillene da, Ocarina of Time ble mitt første. Syns det er litt vanskelig å velge en favoritt, for jeg syns også spesielt Wind Waker er skikkelig gøy! TP også, forsåvidt. Majoras Mask ble jeg aldri helt ferdig med, men der syns jeg konseptet med Bombers Book er ganske artig. Og JA - jeg gleder meg til SS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...