LilleBille Skrevet 18. mai 2003 #1 Skrevet 18. mai 2003 Er det noen som har noe godt forslag til hotell i Stockholm - sentralt/billig og bra (rene kinderegget - tre ønsker på en gang )
Leo Skrevet 18. mai 2003 #2 Skrevet 18. mai 2003 Billige hoteller i Stockholm er ikke lett, men prøv http://www.nordichotels.se/. Ca. NOK 1.000 pr. natt for dobbeltrom, veldig sentralt (Vasaplan, så og si på Centralen) og gode senger (Hästens).
Gjest lmari Skrevet 19. mai 2003 #3 Skrevet 19. mai 2003 Vi skal til Stockholm i pinsen, og har brukt noe som heter Hotelcentralen. Det er hotellbestillingen på turistinformasjonen på sentralstasjonen i Stockholm, og koster ingenting å bruke. Søk på nettet på Hotelcentralen, så finner du en mailadresse du kan kontakte dem på. Her kan du skrive hva slags rom, og hvor mye dere vil betale for det, så hjelper de deg. .. vi fikk tre dobbeltrom til 800 kroner natten på Hotel Amaranten, det er et firestjerners hotell, så det er jo en god pris... Bare vær forberedt på at det er en ganske dyr by å bo i - så du må nok opp i 800 - 900 kroner per natta, minst. Lykke til!
LilleBille Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2003 Takk skal du ha... (Det virkeer som en bra pris... - ) Ble også anbefalt http://www.destination-stockholm.se - fin liste og oversikt over hoteller hvor bla. Stockholm a la carte-kortet var inkludert...
Tuddelidu Skrevet 27. mai 2003 #5 Skrevet 27. mai 2003 Hei!! Jeg skal til Stockholm til sommeren, og skal da bo på Hotel Bentleys. Det ligger i Drottninggatan, så det skulle vel være bra sentralt :D Vi (jeg og kjæresten min ) betaler 900/natt/dobbeltrom. Da har vi eget bad, og dobbeltseng Hotellet har tre typer dobbeltrom, dubbel ekonomi, dubbel standard og dubbel superior. Vi har dubbel standard, og dette koster altså 900. Ekonomi koster 800, mens superior er litt dyrere. Rommene ser iallefall veldig fine ut på bildene, men det er jo vanskelig å vite hva en egentlig kommer til... Får bare håpe på det beste Du kan lese mer på www.bentleys.nu Ellers er det litt avhengig av om du vil ha skikkelig hotell, med bad på rommet, eller om det går greit å ha bad på gangen. Da finnes det et hav av hostels i Stockholm. Prøv å søke på www.hostel.com Bodde en gang på Skeppsholmen, de har både hus og båt som en kan bo i. Det var helt ok, verken mer eller mindre enn du kan forvente når du bor på hostel. Hotell tre små rum, et hotell med bare 6 rom, ser litt koselig ut, synes jeg, men hadde uheldigvis bare bad på gangen :cry: Hotellene er stort sett billigere i helgene og om sommeren, så det kan kanskje være litt lurt å reise da. Mere turister er det sikkert, men det gjør vel ikke såå masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå