Gjest tarmen Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hei. Jeg skal ha en Koloskopi i morgen og i den forbindelse har jeg fastet + at jeg må utføre en tarmtømming. Har nå tatt den første dosen for en stund siden og flyr frem og tilbake til toalettet. Men er bare gult vann som kommer ut da, hadde trodd det skulle være mere bæsj... Og hvor lenge varer det før det roer seg litt, flyr frem og tilbake til do her, og tør ikke legge meg på en stund enda.... Andre med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Kanskje litt seint med svar nå, men jeg kan i alle fall fortelle at jeg ikke sov særlig mye den natta.
Bokormen Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Litt sent her og, men jeg skulle drikke Phosphoral om kvelden, og så igjen på morgenen før colonoscopien. Om kvelden drakk jeg (æsj!) og satt på do i en 3-4 timers tid tenker jeg... med en god bok Heldigvis, for de timene var grusomme. Jeg skalv og følte meg syk og det rant bare vann gjennom meg... Men etter det var det slutt, og jeg la meg og sov godt hele natten. Morgenen etter skulle jeg drikke igjen, og da klarte jeg ikke å få ned halvparten engang. Bare brakk meg, og det endte med at jeg kastet opp. På bruksanvisningen stod det at man da måtte kontakte legen, så det gjorde jeg. Han sa at om jeg hadde fått "tømt meg" godt kvelden før, burde det nok gå bra, og heldigvis gjorde det det. Jeg hadde nok slitt veldig med å få ned mer Phosphoral, og syns det var MYE verre enn selve undersøkelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå