trulta_ Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Mitt dataproblem: Jeg defragmenterte maskinen min, og etter dette ble min mozilla firfox rar, jeg kommer meg inn på yahoo mail, men når jeg åpner denne, er den bare helt hvit, ser bare adressene. Og her på kg, ser det annerledes ut. Noen som vet noen jeg kan gjøre? Jeg slettet også noen ting fra skrivebordet, og dette har jeg slettet ifra søppelkassen. Jeg har også explorer, men den er ganske treg. Der fungerer yahoo og kg som vanlig, ikke noe problem. Så da tror jeg ikke problemet er maskinen i seg selv. Håper noen som har ett godt råd og komme med
trulta_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2008 Nå klarer jeg å lese mailen min. Men det ser rart ut her fortsatt, litt for mye hvitt i forhold til slik det skal se ut!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har du prøvd å slette cache+cookies? Tools ---> Clear private data.
Gjest Sativa Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Avinstaller og installer firefox på nytt. Det kan ordne biffen :-) Ellers burde du gå over til linux, der slipper du alt som heter defragmentering :-)
trulta_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Hvordan avinstallerer jeg?? Er ikke så god på data
trulta_ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Har du prøvd å slette cache+cookies? Tools ---> Clear private data. Dæven, nå tror jeg kg er vanlig igjen :juhu: Tusen takk for det, gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå