Gå til innhold

Snart 30!

deesdab

Anbefalte innlegg

Ikke jeg heldigvis, men min to år eldre kjæreste. Har hørt at kvinner ikke blir eldre enn 29, så jeg er skikkelig bekymret! Kan man utsette aldringsprosessen ved å gi henne kremer, gjørmebad, hårfarge, ansiktsmasker osv? Finnes det i det hele tatt noen kvinner som er over 29? Eller faller dere alle fra på 30 års dagen?

Hilsen bekymret! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 29 og blir neppe eldre.

Livet fortsetter, men tallet forblir det samme!

Det beste du kan gjøre er å gi henne 29 roser på bursdagen hvert eneste år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel være den eneste kvinnen som er over 29 jeg da :ler:

Er 32 og skjønner ikke helt problemet. Synes 32 er en strålende alder for meg akkurat nå. Neste år regner jeg med at jeg blir 33. Tenker det blir en strålende alder akkurat da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som en dag over 27, jeg. Og så lenge jeg fortsatt passer til passbeskrivelsen min, så ser jeg ingen grunn til lese de tallene som står der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

Jeg er snart 36 og stolt av det. Bærer alderen med den største stolthet, og fnyser av sutrete jenter som er bekymret over at de fyller 30. Gud det er patetisk!! :cry:

For oss kvinner, begynner livet etter de fylte 30 - det seksuelle da, vel og merke. Tro meg - det er helt sant. Man har en indre ro og trygghet som gjør at sexen blir helt....... øh....... ja....... :oops:

Lotta@ skjerp deg - du er alt for sexfiksert idag......!!!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi henne foryngelseskurer - da føler hun jo seg utgammel.

Ja - jeg er 38 - men ung - yngre enn da jeg var 16 og voksen...

Ta henne med på en tur på byen, gjerne rockekonsert, middag, langhelg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...