Gå til innhold

Hvor varmt må det være i vannet før du bader?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Synne_*
Skrevet

Ja, når tør du å hive deg uti?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst 16 grader... så lenge det er godt og varmt i lufta går det greit.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det har jeg egentlig ingen formening om. Jeg bader i all slags vær og temperaturer. Det eneste er når det er så kaldt at det på en måte sprenger i hodet når man svømmer under vann, som f.eks. når man bader i brevann på fjellet - da blir det gjerne en raskere dukkert. Ellers er jeg kjent for å være først uti og sistemann opp.

Skrevet
Ja, når tør du å hive deg uti?

Jeg hvier meg uti når det er minimum 18 grader.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

26-27, minst.

Med andre ord bader jeg ikke så ofte :P

Skrevet

Ca. 20 grader :)

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg var yngre var det eneste kravet at det var isfritt. Men etter å ha bodd mange år i Australia så krever jeg minst 25 grader. Altså ingen badenymfe lengre.

Skrevet

For min del er det viktigere hvor varmt det er på land enn i vannet. Jeg har ikke noe problem med å bade i 10 grader hvis det er varmt nok i lufta.

Skrevet

Jeg bader bare hvis det er så varmt i lufta at jeg trenger avkjøling. Sist jeg badet i Norge må ha vært mer enn fem år siden, og det var alt for kaldt!

Skrevet

15, tenker jeg. Kanskje lavere hvis det er skrekkelig varmt i lufta.

Gjest Tigress
Skrevet

Fint om ein ikkje må slå hol i isen først, men er ein sveitt så er ein sveitt.

Likar meg best når det er over 18, men jumper stort sett uti når isen er gått, ja.

Skrevet

Blir blåfrossen av alt under 20 grader. Og trives ikke skikkelig før temperaturen er rundt 30!

Med andre ord: Bading i Norge skjer kun innendørs i varme bassenger!

Skrevet
26-27, minst.

Med andre ord bader jeg ikke så ofte :P

:ler: Samme her

Skrevet
For min del er det viktigere hvor varmt det er på land enn i vannet. Jeg har ikke noe problem med å bade i 10 grader hvis det er varmt nok i lufta.

:Nikke: - Skjønt jeg kaller det ikke bading hvis det er 10 grader i vannet, blir mer en å-så-deilig-i-to-sekunder-dukkert, før jeg fyker opp på land igjen.

Gjest brrrrrr
Skrevet

28 minst i vannet og over 35 i lufta takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...